• Služby
  • Reference
  • Blog
  • Kariéra
  • O nás
  • Kontakt
  • Besteto klub
  • CZ
  • SK
  1. Úvod
  2. Blog
  3. SEO

SEO

SEO (z anglického Search Engine Optimization) někdy nesprávně označovaná jako SEO optimalizace, je tradiční oblast on-line marketingu. Cílí na získání návštěvníků z fulltextových vyhledávačů Google, Seznam.cz, ChatGPT search či další služby.

Proč se věnovat SEO
SEO patří mezi nejstarší oblasti on-line marketingu. Hovoříme o něm již od dob služeb jako byly Altavista, Yahoo, Seznam.cz či Google. I přes rychlý rozvoj konkurenčních disciplín (PPC reklama, vyhledávače zboží, marketplaces) si udrželo SEO významné postavení. Na rozdíl od jiných metod se v něm neplatí “kredit” za reklamu. To neznamená, že je zdarma, protože stojí např. čas lidí, kteří se mu věnují. SEO má však velmi dobrý poměr cena/​výkon a v době rostoucích výdajů na reklamu je nezbytnou součástí přežití e‑shopů.

Jak se věnovat SEO
Přečtěte si následující články o SEO. Udělejte si SEO audit některým z nástrojů SiteOne Scraper, Screaming Frog, případně pokročilejším Scraping Camel. A pokud byste stáli o odbornou pomoc v této obtížné disciplíně, navštivte stránku našich služeb, konkrétně SEO a podívejte se, jak svým klientům pomáháme.

Co je to SEO copywriting a jak na něj

Co je to SEO copywriting

Už jste slyšeli o pojmu SEO copywriting? Stejně jako vyhledávače, tak i návštěvníci mají svá specifika pro vytvoření obsahu. V článku se dozvíte 5 tipů, jak na SEO copywriting.

20. 12. 2022 Číst dál

12 kroků k technické SEO kontrole webu zdarma

SEO kontrola webu

Technická SEO kontrola webu není žádná věda. Stačí trocha úsilí a nástroje (Google Search Console, Screaming Frog a Ubersuggest), díky kterým budete moci provést kontrolu i na svém e‑shopu či webu zcela zdarma.

13. 12. 2022 Číst dál

Zrychlete svůj web pomocí optimalizace Core Web Vitals

Optimalizace Core Web Vitals

Core Web Vitals jsou tři metriky, které hodnotí uživatelskou zkušenost s načítáním webové stránky. Tyto metriky říkají, jak rychle se načítá obsah stránky, jak rychle může prohlížeč načítající webovou stránku reagovat na vstup uživatele a jak nestabilní je obsah při načítání v prohlížeči. Pokud jste o těchto metrikách nikdy neslyšeli, nenechte si ujít tento článek.

5. 10. 2022 Číst dál

Jak zjistit, kdo je vaše konkurence a jak moc je na internetu úspěšná

Analýza konkurence

Nemám šanci konkurovat zaběhlým e‑shopům. Na podobné výmluvy není v podnikání čas. Ať už jste svůj e‑shop rozběhli nebo ho teprve rozjíždíte, měli byste si vypracovat analýzu konkurence a zjistit, kdo jsou “ti úspěšní”, co dělají a nedělají. Pro zodpovězení těchto otázek vám pomůže následující návod.

12. 9. 2022 Číst dál

8 tipů, jak na SEO pro e‑shopy

SEO pro e-shopy

Chcete zvýšit návštěvnost z organického vyhledávání a dostat váš e‑shop na vyšší pozice ve vyhledávání? Pomoci by vám mohlo SEO neboli optimalizace pro vyhledávače. Do článku jsme vám sepsali 8 tipů, jak na to.

21. 7. 2022 Číst dál
  • Předchozí
  • Další
  • Předchozí
  • 1
  • 2 (current)
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • 14
  • Další
  • Přihlášení k newsletteru
  • Dokumenty ke stažení
  • Návody pro klienty
  • Zpracování osobních údajů
  • Prohlášení o souborech cookies
Besteto marketing, s. r. o.
Cejl 20, 602 00 Brno
IČ: 29380553, DIČ: CZ29380553

Provozovatelem stránek Besteto.cz je Besteto marketing, s. r. o., IČ 29380553.
Besteto marketing, s. r. o. je člen koncernu Profitak group, s.r.o