V pátek 14. června 2013 jsme se vydali na konferenci o současnosti a budoucnosti SEO s názvem SEO restart 2013. V tomto článku bych rád shrnul své pozitivní dojmy z této akce.
Vítejte u dalšího dílu seriálu o pojmech marketingu na internetu. Navážeme na minulé téma cloaking a představíme si další nekalou techniku optimalizace pro fulltextové vyhledávače, skrytý text. Chybět nebude ani praktický příklad.
V minulém článku jsme si povídali o nekalé technice optimalizace pro fulltextové vyhledávače, zvané cloaking. Vysvětlili jsme si, že spočívá v tom, že webový server vrátí odlišné verze internetové stránky pro uživatele a pro fulltextový vyhledávač. Ukažme si nyní jednoduchý příklad.
Máte pojmy z marketingové branže v malíku? A jste si jistí? Připravili jsme pro vás seriál článků o klíčových pojmech SEO, PPC reklamy a marketingu na internetu vůbec. Vedle pojmů základních se podíváme i na “vychytávky” či nahlédneme do marketingové minulosti. Začneme od několika nekalých technik optimalizace pro vyhledávače, tzv. “black hat SEO”. Jako první se podívejme na cloaking.
Na brněnský Barcamp připravil Michal přednášku o správném výběru vhodných marketingových opatření, a o tom, jak je spojit k sobě v jeden konzistentní stroj na zisk, a především, odkud začít. Značnou část prezentace si můžete prohlédnout už nyní.