Je léto, prázdniny, doba dovolených a pro spoustu e‑shopů mrtvá sezóna. Právě teď se však rozhoduje o tom, jaké výsledky bude mít váš e‑shop ve vánoční sezóně. Pokud pro vás nejsou Vánoce hlavní sezóna, můžete být v klidu. Pokud ale prodáváte například parfémy či jiné dárkové zboží a jen za listopad a prosinec utržíte polovinu ročních tržeb, pojďte se podívat, jak se na Vánoce začít chystat.
Fňukání SEO koumáků nad zavedením „not provided“ považuji za ztrátu času. Článek o HTTPS mne však přiměl se, po delší době, zamyslet. A ejhle, on je „not provided“ vlastně skvělý marketingový tah!
Chcete se dozvědět jak vytěžit z Heureky maximum a jaké jsou současné trendy v SEO? Přijďte na 18. čtvrteční setkání webové komunity v Českých Budějovicích. Přádnášet budou Vladimír Přichystal a Marek Prokop.
Je dobré si jednou za čas zopakovat základy. Proto jsme v pondělí po pravidelné poradě usedli a opakovali si základní marketingové pojmy. Řeč přišla třeba na rozdíly mezi mediální agenturou a mediálním zastoupením, či oblíbený inbound marketing. Znáte pojmy na jedničku? Stáhněte si slovník, ať víte, jak na tom jste. Jak jsme si opakovali…
Přijměte, prosím, naše pozvání na srpnové Café Besteto. Role „kavárníka“ se ujme náš specialista obchodní účinností webů Jirka Homola a rád vám uvaří kávu, čaj, sušenku ze samoobsluhy, a u toho s vámi povede řeč o marketingu na internetu.