• Služby
  • Reference
  • Blog
  • Kariéra
  • O nás
  • Kontakt
  • Besteto klub
  • CZ
  • SK
  1. Úvod
  2. Blog
  3. SEO

SEO

SEO (z anglického Search Engine Optimization) někdy nesprávně označovaná jako SEO optimalizace, je tradiční oblast on-line marketingu. Cílí na získání návštěvníků z fulltextových vyhledávačů Google, Seznam.cz, ChatGPT search či další služby.

Proč se věnovat SEO
SEO patří mezi nejstarší oblasti on-line marketingu. Hovoříme o něm již od dob služeb jako byly Altavista, Yahoo, Seznam.cz či Google. I přes rychlý rozvoj konkurenčních disciplín (PPC reklama, vyhledávače zboží, marketplaces) si udrželo SEO významné postavení. Na rozdíl od jiných metod se v něm neplatí “kredit” za reklamu. To neznamená, že je zdarma, protože stojí např. čas lidí, kteří se mu věnují. SEO má však velmi dobrý poměr cena/​výkon a v době rostoucích výdajů na reklamu je nezbytnou součástí přežití e‑shopů.

Jak se věnovat SEO
Přečtěte si následující články o SEO. Udělejte si SEO audit některým z nástrojů SiteOne Scraper, Screaming Frog, případně pokročilejším Scraping Camel. A pokud byste stáli o odbornou pomoc v této obtížné disciplíně, navštivte stránku našich služeb, konkrétně SEO a podívejte se, jak svým klientům pomáháme.

Jak připravit e‑shop na Vánoce 3 – marketing na poslední chvíli

Z pohledu e‑shopů jsou Vánoce za dveřmi. Ve spoustě případů platí, že co jste nestihli dosud, již do Vánoc nestihnete. Stále ještě existuje ale spousta možností, jak zlepšit výsledky v nejdůležitějším období roku.

16. 11. 2015 Číst dál

Jak připravit e‑shop na Vánoce 1 – SEO

Je léto, prázdniny, doba dovolených a pro spoustu e‑shopů mrtvá sezóna. Právě teď se však rozhoduje o tom, jaké výsledky bude mít váš e‑shop ve vánoční sezóně. Pokud pro vás nejsou Vánoce hlavní sezóna, můžete být v klidu. Pokud ale prodáváte například parfémy či jiné dárkové zboží a jen za listopad a prosinec utržíte polovinu ročních tržeb, pojďte se podívat, jak se na Vánoce začít chystat.

13. 7. 2015 Číst dál

Google not provided je taky skvělý marketingový tah

Fňukání SEO koumáků nad zavedením „not provided“ považuji za ztrátu času. Článek o HTTPS mne však přiměl se, po delší době, zamyslet. A ejhle, on je „not provided“ vlastně skvělý marketingový tah!

21. 8. 2014 Číst dál

Pozvánka na Čtvrtkon do Českých Budějovic

Chcete se dozvědět jak vytěžit z Heureky maximum a jaké jsou současné trendy v SEO? Přijďte na 18. čtvrteční setkání webové komunity v Českých Budějovicích. Přádnášet budou Vladimír Přichystal a Marek Prokop.

3. 3. 2014 Číst dál

Marketingové školení, lekce 1: učíme se slovíčka

Je dobré si jednou za čas zopakovat základy. Proto jsme v pondělí po pravidelné poradě usedli a opakovali si základní marketingové pojmy. Řeč přišla třeba na rozdíly mezi mediální agenturou a mediálním zastoupením, či oblíbený inbound marketing. Znáte pojmy na jedničku? Stáhněte si slovník, ať víte, jak na tom jste. Jak jsme si opakovali…

20. 8. 2013 Číst dál
  • Předchozí
  • Další
  • Předchozí
  • 1
  • …
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12 (current)
  • 13
  • 14
  • Další
  • Přihlášení k newsletteru
  • Dokumenty ke stažení
  • Návody pro klienty
  • Zpracování osobních údajů
  • Prohlášení o souborech cookies
Besteto marketing, s. r. o.
Cejl 20, 602 00 Brno
IČ: 29380553, DIČ: CZ29380553

Provozovatelem stránek Besteto.cz je Besteto marketing, s. r. o., IČ 29380553.
Besteto marketing, s. r. o. je člen koncernu Profitak group, s.r.o