Remarketing

Remarketing (nebo se používá slovo retargeting) umožňuje cílit reklamu na návštěvníky webu. Ti svojí návštěvou projevili zájem o vaše produkty nebo služby a tak je větší šance, že úspěšně provedou potřebnou akci (konverzi).  Dynamický remarketing umožňuje dokonce zobrazovat návštěvníkům reklamu na konkrétní produkt, který si na vašem webu prohlíželi.

Dynamický remarketing

Inzerujete na Slovensku? Pak se mrkněte na podrobný návod, jak vytvořit dynamický remarketing přes Mergado. 

05. 09. 2017
Jak na opuštěný košík

Stává se, že návštěvníci vašeho e-shopu občas nedokončí objednávku na první dobrou. Vloží zboží do košíku a pak odejdou. Co s těmito nákupními uprchlíky dělat? Přiveďte je zpátky.

30. 08. 2017
Dynamický retargeting AdWords, ilustrace

Bannery pro všechny produkty e-shopu s aktuálními cenami a s minimem práce, to je dynamický remarketing Google AdWords. Pokud jej ještě nevyužíváte, přečtěte si víc.

14. 12. 2013