Rebrand, redesign nebo refresh značky? Nejste si jisti, která z variant “změn” je pro vaši firmu tou pravou? Váháte, jestli vaše podnikání potřebuje obnovu? Potom je dubnový díl podcastu Oranžáda stvořený přímo pro vás!
Pozvali jsme si do studia opět Petru Pučálkovou, která byla hostem v předešlém dílu podcastu. Během této naboostované epizody, která má až 55 minut, Peťa důkladně vysvětlila rozdíly rebrandu, redesignu i refreshu podnikání. Poskytla nám “univerzální” rozvrh, ve kterém se dozvíte, co musí obsahovat správný rebrand značky a jaké body by v něm neměly chybět. Ve 38. minutě se dozvíte, jak velkou sílu má storytelling a proč ho komunikovat směrem ven.
Zážehy z podcastu
Jaké otázky jsme Peti v podcastu pokládali?
- Co je to rebranding?
- Kdy má rebranding smysl?
- Pletou si lidé rebranding a refresh značky?
- Je užitečné poznat své zákazníky ještě jednou před refreshem značky?
- Jak vypadá univerzální “rozvrh” pro rebrand značky. Co musí obsahovat správný rebrand a jaké body by v něm neměly chybět?
- Jak pomáháš svým klientům s obnovou jejich podnikání?
- Jak nejlépe komunikovat rebrand “publiku”?
- Jak zachovat nebo i probudit duši značky?
- Doplňující otázka: dokáže rebrand spasit značku?
- Otázka na tělo: co tobě pomáhá naladit se na den a zvládnout i rutinní činnosti? :)
Univerzální rozvrh pro rebrand značky
Podcast
Nestihli jste minulý díl podcastu, ve kterém Petra radí, jak na úspěšné podnikání? Tak si ho můžete poslechnout nebo i připomenout přímo zde:
Chcete se nás nebo Peti na něco zeptat? Napište nám do komentářů. ✌️
Komentáře (0)