Oranžáda podcast s Vojtou Prokešem o podvědomém myšlení a emocích v reklamních kampaních

První díl podcastu roku 2024 je konečně venku! My jsme si do něj tentokrát pozvali Vojtu Prokeše, spoluzakladatele výzkumné společnosti Behavio, který se rovněž věnuje měření podvědomého myšleníemocím v reklamních kampaních.

Poslechněte si, co Vojta radí podnikatelům při budování značkyzpůsobu začlenění dobré emoce do vaší reklamy, kterou si s vámi lidé budou navždy spojovat.

Zážehy z podcastu

Zážehy z podcastu:
„Nejdůležitější je trefit skutečné potřeby zákazníků.“
„Zhruba 95% našich rozhodnutí pramení z  podvědomí.“
„Správný marketing pomáhá lidem v rozhodování.“
„Pouze 10% lidí uvidí celou reklamní kampaň, proto je důležité v prvních 5 vteřinách udeřit na branding.“

Na co jsme se Vojty ptali?

  1. Jaká byla tvá cesta marketingem?
  2. Jakým způsobem spolu fungují emoce a reklama?
  3. Kde se emoce v reklamních kampaních berou?
  4. Jakým způsobem se emoce v reklamních kampaních měří?
  5. Proč je dobré tyto emoce měřit?
  6. Jakou sílu mají brandové kampaně při budování značky? Jak velkou roli hrají v celkovém úspěchu?
  7. Negativní emoce v reklamě.
  8. Negativní emoce v reklamě v ČR. 
  9. Marketing řízený silnou negativní emocí.
  10. Jak rozlišit ty správné emoce v marketingu?
  11. SLOVO NA ZÁVĚR: Doporučení tvůrcům reklam a značkám, kteří jsou na začátku kariéry, jakým způsobem by měli přemýšlet nad zapojením emocí do svých reklam.

Podcast

Pokud se chcete dozvědět více, jak psychologie reklamy funguje, poslechněte si náš další podcast s Romanou Mazalovou.

Napadly vás během podcastu nějaké otázky? Neváhejte se nás zeptat v komentářích. :)

Karolína Krystková
07. 03. 2024
Kája pracuje v Bestetu jako Content & Event specialista. Stará se o obsah na našich sociálních sítích, pořádá eventy jako je PPC na stojáka a natáčí podcast Oranžáda.

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.