Nemám šanci konkurovat zaběhlým e‑shopům. Na podobné výmluvy není v podnikání čas. Ať už jste svůj e‑shop rozběhli nebo ho teprve rozjíždíte, měli byste si vypracovat analýzu konkurence a zjistit, kdo jsou “ti úspěšní”, co dělají a nedělají. Pro zodpovězení těchto otázek vám pomůže následující návod.
Chcete zvýšit návštěvnost z organického vyhledávání a dostat váš e‑shop na vyšší pozice ve vyhledávání? Pomoci by vám mohlo SEO neboli optimalizace pro vyhledávače. Do článku jsme vám sepsali 8 tipů, jak na to.
Máte nový e‑shop a chcete se zaměřit na SEO neboli optimalizaci pro vyhledávače a linkbuilding? Pak si určitě nenechte ujít náš nový díl podcastu s Martinem Čtvrtníčkem. Dozvíte se v něm například to, co to SEO je, kdy je správná chvíle ho řešit a jak může copywriter nebo člověk, který tvoří obsah SEO ovlivnit.
Aplikace Scraping Camel prochází HTML stránky webu a získává z nich informace, které uloží a vygeneruje do jednoho výstupního CSV souboru. Ten pak můžete využít například pro SEO a datové analýzy produktů a kategorií.
Chcete zapracovat na marketingu svého e‑shopu, ale nevíte, jestli se zaměřit na SEO nebo PPC? V tomto článku vám ukážeme výhody a nevýhody, které vám pomohou při rozhodování.