Favi

Favi je vyhledávač zboží, na kterém najdete nábytek a dekorace. Inzeruje na něm více než 600 e-shopů. Se správou tohoto zbožáku vám rádi pomůžeme

O Favi píše i Mergado, články najdete tady.

nakladovost-favi-glami-biano

Optimalizace nákladovosti na GLAMI, Favi a Bianu je horké téma. Všechny tři systémy přináší vysokou návštěvnost, ale zároveň se umí pěkně prodražit, pokud inzerci necháte žít vlastním životem. Poradíme vám, jak na vysoké PNO vyzrát.

19. 08. 2020
Filip Vašíček BESTETO

Strategie skrývání nákladných produktů je hodně časově náročná, proto náš zbožákařský tým přemýšlel, jak zjednodušit skrývání nákladných produktů z inzerce. V dnešním podcastu se s vámi podělí o svoje know-how.

13. 08. 2020
zbožáky

Přemýšlíte, jestli se vám vyplatí inzerce na vyhledávačích zboží? Zapomeňte na googlení. Rádi vám předáme základní fakta o zbožácích. 

15. 07. 2020
Favi, Biano, Glami - report z BESTETO klubu

Na Favi, Glami a Bianu kvůli specifickým produktům sice inzeruje jen zlomek e-shopů, ale pro ty “vyvolené” to může být zajímavý zdroj tržeb. Jenže to není tak jednoduché a je několik věcí, co je potřeba znát, aby e-shopu tyto zbožáky vydělávaly.

 

12. 03. 2019
Videorozhovor s Martinem

Prodáváte módu nebo nábytek a uvažujete nad inzercí na specializovaných vyhledávačích zboží? Pak vás nejspíš zajímá, co se vyplatí vědět o Favi, Biano a Glami, které se na tento typ zboží zaměřují.

04. 05. 2018
Kdo vám vydělá na Ferrari

Každá pátá koruna, kterou české e-shopy utrží, je z návštěvnosti z vyhledávačů zboží. To je víc než z neplaceného vyhledávání, přímých přístupů, mailingu nebo sociálních sítí. Pojďme se podívat, který z vyhledávačů zboží e-shopům dokáže vydělat na luxusní fáro a ze kterého nezískáte zákazníka, i kdybyste se postavili na hlavu.

23. 04. 2018