PPC reklama

PPC reklamě se věnujeme od roku 2011. Naši specialisté umí přivést odpovídající návštěvníky na vaše stránky nebo do vašeho e-shopu. Nastaví vám reklamu v Skliku a Google Ads tak, abyste z ní vytěžili maximum.

Jak děláme PPC reklamu

  • Vezmeme si na starost kompletní správu PPC reklamy. Nastavíme ji, průběžně kontrolujeme a vyhodnocujeme.
  • Součástí jsou konzultace, plánování, reporting a komunikace s klientem.
  • Cílem inzerce je plnit KPI, na kterých se s klientem společně dohodneme.
  • Staráme se o tyto typy kampaní:

Vyhledávací

Jejich výsledkem jsou textové inzeráty zobrazující se pod vyhledávacím polem na Google.cz/Seznam.cz a v některých partnerských vyhledávačích. Kromě horních pozic se zobrazují také ve spodní části stránek. Textové inzeráty mohou být rozšířeny pomocí tzv. rozšíření reklam. 

Produktové

Jsou pro e-shopy. Umožňují zobrazovat grafické inzeráty na konkrétní produkt pod, respektive vedle vyhledávacího pole na Google.cz a Seznam.cz. Obsahují obrázek, cenu a název inzerenta. Přestože mívají často lepší návratnost než textové reklamy ve vyhledávání, pro většinu e-shopů má smysl použít oba typy kampaní.

Remarketingové

Tato kampaň oslovuje lidi, kteří už vaše stránky v minulosti navštívili. Tedy váš produkt či službu již znají. Tyhle návštěvníky můžete dále rozdělit například dle jednotlivých kroků na vašem webu - třeba oslovit jen ty, kteří vložili zboží do košíku, ale nenakoupili.

Obsahová síť

Inzeráty se zobrazují napříč internetem na jakékoliv stránce, která má uzavřenu smlouvu se společností Google nebo Seznam. Reklama může mít různý formát, od grafického, po textový nebo kombinovaný. Inzeráty můžete ukazovat různému publiku dle vašeho výběru, například na téma stránek nebo podle zájmů uživatelů.

Youtube reklama

Umožňuje samostatné zobrazování videoreklam i jejich prezentaci v rámci jiného videoobsahu na YouTube a v obsahové síti Google.

Akviziční kampaně

Jedná se o ten typ kampaní, kdy chcete podpořit svou značku, dát vědět, že nabízíte určitou službu nebo produkty. Cílem je získání nových návštěvníků na váš web, se kterými můžete dále pracovat například pomocí e-mailingu.

Proč spolupracovat s námi

Jsme odborníci na PPC reklamu. Pravidelně jezdíme na školení a přednášíme o tom, co děláme. 

Výrazně přispíváme k budování marketingové komunity v Brně. Pořádáme akce, na kterých sdílíme své zkušenosti:

  • PPC na stojáka - akce pro PPC specialisty.
  • Nekonference - celodenní přednášky pro markeťáky a e-shopaře.
  • BESTETO klub - setkání pro e-shopaře s odbornou přednáškou a networkingem.

V čem jsme jiní

Používáme nástroje, které ulehčují a zrychlují naši práci. Tím šetříme váš čas i peníze a nad inzercí máme přehled:

Oficiálně se používá ke správě kampaní v Google Ads, provádíte změny offline a pak  je nahrajete do Google Ads. My jej umíme použít i pro správu kampaní v Skliku

Nástroj, který dokáže pomocí datového feedu hromadně vytvářet tisíce produktových inzerátů na základě námi stanovených pravidel. To vše jen za zlomek času. Ideální pro zboží, kde se hledá přesný název produktu - pro knihy, elektroniku a další. Do 10 000 produktů nabízíme našim klientům inzerci v PPC Bee zdarma. O tomto nástroji jsme napsali článek, přečtete si ho tady.

Práce s datovým feedem je důležitou součástí naší práce. Díky Mergadu můžeme upravovat jednotlivá data ve feedu jako jsou názvy produktů, popisy a  další elementy. Umožňuje nám také škálovat pro potřeby inzerce produkty do různých skupin - například podle marže, ceny a dalších hodnot. Díky Mergadu jsme efektivnější.

Slouží nám především na optimalizaci inzerce v Google Ads. Za minimum času, který bychom jinak strávili procházením jednotlivých kampaní, nám dokáže najít problematická místa v účtu a navrhnout úpravu. Z jeho reportů lze vyčíst zajímavá data.

Jsou velmi užitečné. My si je nechali vytvořit na míru naší agentuře. Dokáží vám sdělit, pokud se v účtech našich klientů děje něco neobvyklého, nebo nás jen informovat, jak si který klient vede. To všechno každý den. Dostáváme například informace o poklesu zařazených produktů do produktové inzerce, nebo údaje o vývoji nákladů a tržeb. Mít vše pod kontrolou dokáže klientovi ušetřit nemalé částky.

Využíváme jej pro reporting naší práce klientům. Díky aktuálním datům může klient kdykoliv vidět, jak se jeho reklamě pod naší správou daří.

Komu rádi děláme reklamu

E-shopům, které mají svůj business v pevných rukou. Ale i dalším typům ne-eshopových projektů, které mají pevně stanovený cíl.

Starat se o vás bude tým PPC specialistů

Napište si nezávazně o podrobnější informace

A nebo nám rovnou zavolejte.