Oranžáda podcast s Romanou Mazalovou o psychologii reklamy a jejich vlivech

V dnešní době číhá reklama na každém rohu a ovlivňuje nás víc, než bychom si dokázali představit. A právě na toto téma jsme si v novém díle Oranžády povídali s Romanou Mazalovou, psycholožkou, která se v posledních 10 letech specializuje především na psychologii nákupního chování se zaměřením na e‑commerce. Mimo to je také spoluautorkou dokumentu Šmejdi. V něm poukazuje na manipulaci a další praktiky prodeje na výjezdových předváděcích akcích pro seniory.

Co se v podcastu dozvíte?

  • 00:18 — Co se skrývá pod pojmem psychologie reklamy
  • 03:00 — Jaký byl vývoj online a offline reklamy v posledních 30 letech
  • 06:05 — Jaké jsou nejčastější formy reklamy
  • 06:59 — Jaký typ reklamy nejlépe funguje na mladší a starší generaci
  • 09:06 – Jaké jsou rozhodovací fáze při nákupu
  • 09:34 — Psychologické faktory, které dokáží člověka motivovat k nákupu
  • 11:51 — Slovo Akce aneb proč na většinu lidí funguje jako zaklínací formule
  • 15:55 — Co je to a jak vypadá efekt nedostatku
  • 17:44 – Praktika umělého navyšování cen
  • 18:48 — Co vedlo Romanu k natočení dokumentu Šmejdi se Silvií Dymákovou
  • 20:02 — Na jaké typy “Šmejdů” můžeme v dnešní době narazit
  • 20:30 — Jak je možné, že senioři na předváděcích akcích podlehnou tlaku 
  • 21:29 — Proč je tak těžké říct někomu NE
  • 22:20 — Co je to efekt třetí osoby

Podcast

Je něco, co by vás zajímalo, ale v podcastu to nezaznělo? Neváhejte nám napsat do komentářů.

Natálie Timčenková
Natálie Timčenková
13. 04. 2022
Natka pracuje v BESTETO jako obsahový specialista — píše články na blog, stará se o sociální sítě a organizuje akce pro markeťáckou komunitu a veřejnost. 

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.