První díl podcastu roku 2024 je konečně venku! My jsme si do něj tentokrát pozvali Vojtu Prokeše, spoluzakladatele výzkumné společnosti Behavio, který se rovněž věnuje měření podvědomého myšlení a emocím v reklamních kampaních.
Google spustil novou vzdělávací akademii, zaměřenou na službu CSS, která je výhradně určená pro evropský trh. Tato akademie poskytuje certifikáty, oborové a technické webináře a semináře. Nabízí čtyři certifikáty, které se specializují na Performace Max kampaně, správu produktového feedu, Omnichannel komunikaci (práci s různými druhy komunikačních kanálů) a certifikaci pro Comparison Shopping Service (CSS).
Romana Mazalová je dalším hostem našeho podcastu Oranžáda. Tentokrát jsme si společně povídali o psychologii reklamy a jejich vlivech na zákazníky. Pokud vás zajímá, kde všude na nás reklama číhá a jak je možné, že jí nakonec stejně každý podlehne, tak si nasaďte sluchátka a nenechte si ujít náš nový díl.