Marketingové novinky: miliarda hodin denně na Youtube a Kvitová jako královna sociálních sítí

Cesta vlakem z  e‑commerce konference Shopcamp je ideální k tomu, abych pro vás i tentokrát dala dohromady marketingové novinky z uplynulého týdne. Jdeme na to.

  • Facebook, Twitter, Instagram. V čem se liší a v čem jsou si naopak podobné? Mrkněte na tento článek, sepsala jsem, co nám v Bestetu (ne)funguje.
  • Inzerujete na Slovensku a přemýšlíte o dynamickém remarketingu? A používáte Mergado? Pak se vám bude hodit tento čupr návod, který dal dohromady náš PPC specialista Jirka Homola.
  • Novinky okolo Feed Image Editoru, který upravuje obrázky produktů na Facebooku, shrnula Káťa Šmajzrová z Mergada.
  • Heureka zavádí blogové lekce, jak s tímto vyhledávačem zboží pracovat. A bere to pěkně od začátku.
  • Kdo je králem či královnou v sociálních sítích v České republice? Pomyslnou korunku získala Petra Kvitová. Píše o tom Forbes.
  • O značkách, vztahů zákazníků k nim i o rebrandingu Notina si Tyinternety.cz povídaly s marketingovou expertkou Gabrielou Lungu.
  • Miliarda hodin denně. Tolik času prý stráví lidé na Youtube podle Roberta Kyncla. Rozhovor najdete tady.
  • O tom, že z kombinace AdWords a Facebook nemusíte nutně zvolit jen jednoho šampióna, píše Newsfeed. Můžete pracovat s oběma.

Interní novinka přímo z Besteta: i letos jsme vyrazili na e‑commerce konferenci Shopcamp. O přednášky, networking, workshopy a dobroty nebylo nouze. Už brzy se můžete těšit na reportáž přímo z místa činu.

Nikola Zubalíková
08. 09. 2017
V BESTETO Nikča pracovala jako Content & Event Specialist. Teď ji zaměstnává hlavně prcek, se kterým je na mateřské. Na našem blogu vám ale nechala spoustu čtení, které můžete louskat, než se vrátí.

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.