Marketingové novinky: miliarda hodin denně na Youtube a Kvitová jako královna sociálních sítí

Cesta vlakem z  e-commerce konference Shopcamp je ideální k tomu, abych pro vás i tentokrát dala dohromady marketingové novinky z uplynulého týdne. Jdeme na to.

  • Facebook, Twitter, Instagram. V čem se liší a v čem jsou si naopak podobné? Mrkněte na tento článek, sepsala jsem, co nám v Bestetu (ne)funguje.

  • Inzerujete na Slovensku a přemýšlíte o dynamickém remarketingu? A používáte Mergado? Pak se vám bude hodit tento čupr návod, který dal dohromady náš PPC specialista Jirka Homola.

  • Novinky okolo Feed Image Editoru, který upravuje obrázky produktů na Facebooku, shrnula Káťa Šmajzrová z Mergada.

  • Heureka zavádí blogové lekce, jak s tímto vyhledávačem zboží pracovat. A bere to pěkně od začátku.

  • Kdo je králem či královnou v sociálních sítích v České republice? Pomyslnou korunku získala Petra Kvitová. Píše o tom Forbes.

  • O značkách, vztahů zákazníků k nim i o rebrandingu Notina si Tyinternety.cz povídaly s marketingovou expertkou Gabrielou Lungu.

  • Miliarda hodin denně. Tolik času prý stráví lidé na Youtube podle Roberta Kyncla. Rozhovor najdete tady.

  • O tom, že z kombinace AdWords a Facebook nemusíte nutně zvolit jen jednoho šampióna, píše Newsfeed. Můžete pracovat s oběma.

Interní novinka přímo z Besteta: i letos jsme vyrazili na e-commerce konferenci Shopcamp. O přednášky, networking, workshopy a dobroty nebylo nouze. Už brzy se můžete těšit na reportáž přímo z místa činu.

Přidat komentář