Marketingové novinky: třináctiletý podnikatel, nákupy miléniálů a šáteček nudným soutěžím na Facebooku

Léto se pomalu chýlí ke konci, ale o marketingové novinky se bát nemusíte, ty (doufáme) nikdy neustanou. Pořád se totiž něco děje.

  • Skupiny na Facebooku vám dokážou nakopnout podnikání. Mrkněte se, jak na to.

  • Káťa Šmajzrová z Mergada tentokrát napsala o tom, jaké jsou výhody vyplněného ITEM_ID na Zboží.cz.

  • Seznam na svém blogu radí, jak lze využít dobryemail.cz při mailingu. Uživatelům slibuje, že jejich firemní newslettery už nebudou putovat do spamu, ale rovnou k zákazníkovi.

  • Je mu třináct, má autismus a kreslí mapy, ze kterých jeho maminka tvoří třeba baťůžky. Se svými výtvory si založili e-shop Maappi. O inspirativním příběhu napsal Forbes, stojí za přečtení.

  • Náš marketingový konzultant v Bestetu Martin Čtvrtníček dal dohromady 8 chyb, kterých se e-shopy dopouštějí ve chvíli, kdy u nich chce zákazník nakoupit. 

  • Jak nakupují dnešní miléniálové? Nejčastěji koukají na internet a zboží si pak koupí v kamenné prodejně. Alespoň to tvrdí Tyinternety.cz ve své infografice.

  • Zaslat.cz kupuje svého konkurenta ChytryBalik.cz

  • Pracujete s AdWords? Pak se nezapomeňte podívat na to, co se změnilo ve smluvních podmínkách této služby od Googlu. Ať vás nic nepřekvapí.

  • Dobrá soutěž na Facebooku dokáže udělat divy (třeba přivést hromadu fanoušků). Jen prostě musíte vědět, jak na ni. Třeba trošu jinak, než všichni ostatní. Inspirujte se na Newsfeedu.

  • Už je to tady. Nedávno náš marketingový konzultant Lukáš Kenja mluvil o tom, že online bazar na Facebooku Marketplace nejspíš neskončí jen u prodeje již použitého zboží mezi uživateli. A že měl nejspíš pravdu potvrzuje i server Wersm.com. Blýská se na lepší časy na Facebooku i e-shopům?

A foto z Besteta: ve čtvrtek jsme bužírovali. Vydrželo nám to asi 15 min. Pak už bylo všechno fuč. 

Chtěli byste, aby vám žádný článek z našeho blogu neutekl? Řekněte si o Besteto newsletter, rádi vám ho pošleme.

Přidat komentář