Facebook mění názvy nástrojů a TikTok vede v žebříčku stahování

Z marketingu u nás a ve světě

Facebook

  • Facebook mění názvy svých nástrojů pro automatizaci reklam, aby jasněji vymezil jejich účel a pomohl inzerentům dosáhnout lepších výsledků. Nyní jsou sloučeny do nového portfolia s názvem Meta Advantage. 
  • Bug na Facebooku zvyšoval dosah příspěvků obsahujících nahotu, násilí a dezinformace. A to po dobu 6 měsíců. 
  • Facebook zavádí sdílení do Reels v aplikacích třetích stran. 
  • Meta zasahuje proti zavádějícím názvům a popiskům videí. 
  • Podle nové studie se až 30 % reklamy na Facebooku nezobrazuje relevantnímu publiku.
  • Meta spouští nové programy financování tvůrců pro rozvoj metaverza. 
  • Meta přichystala řadu novinek ve svých komunikačních aplikacích. Těšit se můžete na nové zkratky v Messengeru, dokonalejší audio zprávy ve WhatsAppu nebo rychlé odpovědi v Instagram Direct. 

Instagram

  • Trendy v používání aplikace se mění, a Instagram proto s touto změnou počítá již delší dobu. A nyní je o krok blíž k realitě. Sociální síť totiž začala testovat nový, plně integrovaný hlavní kanál příspěvků, který by se zbavil horního panelu Stories a veškerý obsah by prezentoval v imersivním full-screen rozhraní. 
  • Podívejte se, jaké Instagramové statistiky byste měli znát. 
  • Instagram nedávno aktualizoval proces úprav Reels videí. Díky aktualizaci je teď snazší stříhání a úprava videoklipů v rámci nástroje pro vytváření. 
  • Na Instagramu už není k dispozici možnost umístění reklam ve videích. Instagram tak dává inzerentům na vědomí, že již nemohou používat spoty ve streamu sociální sítě. Jako alternativu navrhuje použít placement Reels. 
  • Instagram aktualizuje způsob hodnocení obsahu. Upravený algoritmus se více zaměří na původní tvorbu, kterou upřednostní oproti přesdíleným nebo upraveným příspěvkům.
  • Instagram vydal novou příručku pro malé a střední firmy, která obsahuje přehled klíčových marketingových tipů. Instagram na ní spolupracoval s majiteli firem, kteří platformu úspěšně využívají, a tak veškerá doporučení vycházejí z reálné praxe. 

Ostatní sociální sítě

Průvodce TikTok Ads Managerem pro začátečníky

Další zajímavosti

  • YouTube zřejmě chystá speciální podcastovou sekci.
  • Bezobslužný koncept se chystá i pro zámek nebo kavárnu. 
  • Apríl: Okurkaburger, zážitkové tankování, nekonečná komedie či funkční kabinky. 
  • H&M spustilo na českém trhu second-hand Sellpy.
  • Allegro dokončilo akvizici Mall Group a WE|DO. Šéf Mallu se posouvá do vedení polského obra. 
  • Generace Z dává stále častěji přednost společensky odpovědným firmám — při nákupu i výběru zaměstnavatele. 
  • Prazdroj zavádí do obchodů senzory k usnadnění nákupu svých produktů.
  • WarnerMedia a Discovery se spojily do Warner Bros. Discovery.
  • Část Hondurasu zavádí kryptoměny jako oficiální platidlo. Chce tím přilákat investice. 
  • McDonald’s přeměnil přechody pro chodce na hranolky. Využil k tomu největší křižovatku v Malajsii. 
  • Křečci dozpívali. Slovenský e‑shop Dedolesveselou módou je v problémech, propustil 200 lidí. 
  • Knihobot spouští partnerství s Levnými knihami. Nabídne díky nim snažší vracení knih do oběhu. 
  • Adidas spustil první platformu na světě pro tvorbu avatarů generovaných umělou inteligencí „na základě skutečné osobnosti“. Speciální online svět Ozworld umožní vytvořit jedinečné digitální já (oháknuté v kousích od adidas), které pak můžete využívat napříč virtuálními světy. 
  • Aukro.cz bude zprostředkovávat aukce nemovitostí.
  • Společnost Mattel oznámila, že právě královna Alžběta II., nejdéle vládnoucí panovnice v britských dějinách, se stala nejnovější předlohou pro jejich další panenku z kolekce Tribute. 
  • Netflix poprvé za dekádu ztratil předplatitele. Je proto otevřený předplatnému s reklamami.

.

Ze života marketingové agentury BESTETO

  • Máte oproti minulému roku propady v návštěvnosti, ale nevíte, čím by to mohlo být? Na vině může být spoustu faktorů, které ovlivňují zákazníky v nákupním chování. Na několik z nich se podíváme v našem novém článku.
  • Romana Mazalová je dalším hostem našeho podcastu! Společně jsme si povídali o psychologii reklamy. Takže pokud vás zajímá, kde všude na nás reklama číhá a jak je možné, že jí nakonec stejně každý podlehne, tak si nasaďte sluchátka a nenechte si ujít náš nový díl!
  • Zaktualizovali jsme článek týkající se TikTok Ads Manageru! Takže pokud vás zajímá, jak na katalog produktů, nenechte si ho ujít. 
Natálie Timčenková
Natálie Timčenková
29. 04. 2022
Natka pracuje v BESTETO jako obsahový specialista — píše články na blog, stará se o sociální sítě a organizuje akce pro markeťáckou komunitu a veřejnost. 

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.