Co se děje ve světě internetového marketingu 15

Tento týden je ve znamení velkých novinek a změn. #StayTuned

  • Jak jsou na tom češi s nakupováním přes internet? Čeho se obávají nejvíc a proč vůbec nakupují online? Shoptet pro nás vytvořil infografiku se všemi daty. 
  • V Skliku jsou dva nové rozměry bannerů (320×50 mobile leaderboard a 970×210 leaderboard). 
  • E‑mail od Seznam.cz funguje na jakékoliv doméně. 
  • Google indexuje adresy s unicode znaky. Holt, někdo frajeřit musí. :-)
  • Google Analytics testuje “Lifetime value” aka Celkovou hodnotu. Pomůže vám zjistit celkovou hodnotu uživatelů, které jste získali přes e‑mail nebo přes placené vyhledávání. Více v nápovědě.
  • O tom, že bude mít AdWords novou administraci jste se mohli dočíst už na našem Twitteru. Tak jen připomínám. :-)
  • Pokud si rádi nechváváte dovážet nákup až domů, tak se vám bude hodit info z Atoto.cz.  
  • Po dvou měsících lákání už konečně 60 vteřinová videa zaplavila Instagram
  • Vtípky, vtípky, ale já bych byla pro, aby takto Mapy.cz zůstaly pořád. ;-)
  • Vláďa po článku o vyhledávačích zboží a vašem skvělém ohlasu dostal další můzu a tentokrát se rozepsal o tom, jestli vám Heureka vydělá peníze. 
  • My na Instagramu sice videa neděláme (zatím), ale najít tam můžete fotky z projektu, který vám brzy představíme. 

 

01. 04. 2016

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.