Před týdnem jsme pořádali nekonferenci Reklama 2014, na které Petra Brodilová z Googlu představila novou administraci Product Listing Ads. Oficiální spuštění ještě neproběhlo, nicméně v Česku si je již můžeme vyzkoušet.
Po loňském oznámení, že další Barcamp ve Vsetíně už nejspíš nebude, jsme všichni s napětím očekávali, jestli to byl pouhý vtípek nebo ne. Michal Berg a jeho tým to ovšem zařídil tak, že to vtip nebyl a vsetínský Barcamp změnil město konání.
Připravte inzerci svého e‑shopu tak, aby na Zboží.cz využila potenciál formátu Dnešní nabídka naplno. Zkontrolujte si, jaké položky budou na hlavní stránce Zboží.cz v únoru a březnu.
Poslední úvodník přednášejícího na nekonferenci “Reklama 2014” patří člověku, který oproti Skliku, Etargetu, AdWords, AdFormu, Firmy.cz (zkrátka těch, kdo peníze „berou“) zastoupí pohled těch, kdo to všechno platí. Jsem moc rád, že nabídku přijal Adam Jurák ze SportObchodu!