Adam Jurák, který se stará o marketing e‑shopu SportObchod.cz, byl na nekonferenci jako zástupce inzerentů. Ukázal srovnání jednotlivých kanálů, které k propagaci e‑shopu používají i jejich konkrétní výsledky.
PPC reklamní systémy Sklik, AdWords či Etarget doplnila na nekonferenci Reklama 2014 česká jednička mezi firemními katalogy Firmy.cz. Honza Pinkas prezentoval novou verzi, která bude spuštěna na apríla 2014 a kompletně staví “na hlavu” vše, co o Firmách platí nyní.
David Velechovský z Skliku na nekonferenci Reklama 2014 shrnul novinky Skliku za poslední měsíce a nastínil, kam bude vývoj dál směřovat. Podrobně přitom rozvedl optimalizaci CTR, kde navázal na základní informace z Sklik blogu. O čem mluvil Sklik: vylepšení CTRretargetignucílení na tématanovém importéru kampanísdílených rozpočtech Prezentace Skliku:…
Marcel Vašš a Martin Horvath z Etargetu se s námi na nekonferencni Reklama 2014 podělili o tipy, jak optimalizovat RTB kampaň. Pro Etarget je tato platforma (po tradiční PPC reklamě nebo retargetingu) dalším zajímavým formátem. Cílí přitom na méně zkušené uživatele tak, aby i oni byli schopni si RTB kampaně rozumně nastavit.