Kuba Černý z Persoo představil na nekonferenci Personalizace & automatizace 2014 jak základy automatizované personalizace webu, tak úhel, kterým na věc kouká český software Persoo.cz.
Tomáš Sedláček z Gemia na nekonferenci Personalizace & automatizace 2014 představil technologii gemiusRecommend. Za podtitul si zvolil: „Jak navýšit obrat e‑shopu o 20 %“ a k němu stavěl cestu z příkladů z ČR.
Michal Fanta z Etnetery zahájil nekonferenci Personalizace & automatizace 2014 obecným úvodem o automatické personalizaci v marketingu na internetu napříč různými technologickými i komunikačními platformami a navázal na to představením produktu Soyka, který Etnetera vyvíjí. Spatřit jej můžeme třeba na stránkách Datartu.
Jednou budeme na původní vzhled Firmy.cz vzpomínat. Zda v dobrém či horším ukáže teprve čas. Aby se nám vzpomínalo lépe, připravili jsme následující galerii náhledů podstatných částí webu, jak vypadaly před redesignem z 1. dubna 2014.