Správa PPC reklamy pro eshopy

Pružná, efektivní a přizpůsobivá – taková je PPC reklama. Dokáže přesně cílit na konkrétní slova a fráze i na hledanou skupinu zákazníků. Platba za proklik pomáhá dosáhnout maximálního účinku v rámci stanoveného rozpočtu. Poradíme, jak připravit kampaň na míru a postaráme se o její správu!

PPC reklama (reklama s platbou za proklik) umožňuje oslovit širokou veřejnost ve výsledcích vyhledávání, ale také v obsahové síti. Díky moderním formátům můžete uživatele oslovit nejen pomocí textové reklamy, ale také grafickým bannerem či videem. Oslovení uživatelů mobilních telefonů je také otázkou několika kliknutí.

PPC je flexibilní způsob reklamy

Představte si malý penzion v Českém Švýcarsku s omezenou kapacitou, kterému zbývá do začátku sezóny již jen několik týdnů. Zde bývá často na optimalizaci pro vyhledávače již pozdě. Jedním z vhodných způsobů, jak naplnit kapacity penzionu je dobře nastavená PPC kampaň, která může na web přivádět cílené návštěvníky již několik minut po spuštění. Reklamy se budou zobrazovat jen po omezenou dobu, po kterou je třeba vytíženost penzionu posílit, poté může být kampaň okamžitě ukončena.

Kdy se PPC reklamy vyplatí nejvíce?

  • Díky možnosti okamžité regulace jsou PPC kampaně ideální pro sezónní zboží či služby (naplnění penzionu, prodej bazénů, akční zboží).
  • Pokud se prodává zboží, které je nakupováno v pravidelných intervalech (kontaktní čočky či barva do tiskárny), můžeme uživatel oslovovat pomocí přesně cíleného a načasovaného sdělení remarketingové kampaně.
  • S pomocí PPC kampaně je možné snadno cílit na překlepové fráze, na které nemůžeme efektivně cílit pomocí SEO (uživatelé mohou často plést název firmy apod.)
  • PPC reklama je flexibilní a umožňuje rychlou změnu inzerátů, inzerovaných služeb a výrobků.
  • Správně nastavená kampaň vám může zajistit vysokou návratnost investic. Rozpočet lze přizpůsobit aktuálním potřebám.

Co od nás můžete očekávat?

  • Hlídáme dodržení smluvených nákladů na získání jednoho návštěvníka či na získání konverze.
  • Reklamy spravujeme v systémech Google AdWords, Sklik, Etarget a dalších.
  • Pro každého klienta zakládáme vlastní účty v jednotlivých reklamních systémech, které vám i po ukončení spolupráce zůstanou.
  • Na odměně za správu kampaní se lze dohodnout až na základě dosažených tržeb.
  • Kampaně pravidelně vyhodnocujeme a optimalizujeme tak, abychom dosáhli cílené návratnosti investic.
  • Máme přehled nad inzertními náklady. Přesně vidíme, kolik stojí jednotlivá slova, sestavy i kampaně.

Adwords, Sklik i Facebook

Spravujeme PPC kampaně v Google Adwords, v Skliku a remarketingové kampaně na Facebooku. Ke stažení nabízíme přehled spravovaných kampaní včetně orientační náročnosti na vytváření a správu PPC kampaní.

Chcete získat kvalitně nastavenou PPC kampaň s atraktivními texty inzerátů? Vyplňte níže přiložený formulář a my vás budeme kontaktovat.

PPC školení

Pokud chcete proniknout do tajů PPC reklamy, objednejte si u nás školení podle vašich potřeb. Provede vás náš PPC specialista Jirka Homola.

Máte zájem o naše služby? Chcete se na něco zeptat? Napište nám!

Nepovinné, telefonát ovšem komunikaci urychlí.