Pan Mergado o struktuře nákladů na inzerci ve vyhledávačích zboží

Tři klíčové myšlenky přednesl pan Mergado, v zastoupení Michala Janíka, na Vyhledávačích zboží 2013. Volně tak navázal na loňské povídání o tom, proč vlastně je inzerce ve vyhledávačích zboží pro e-shopy důležitá. Prohlédněte si prezentaci a pár fotek.

Klíčové myšlenky pana Mergada:

  1. vydělávají jen některé položky zboží, často jde o malý podíl,
  2. náklady přináší jak položky ziskové, tak ty ztrátové,
  3. zákazník někdy nakoupí jiné zboží, než skrz které na e-shop z srovnávače zboží proklikl.

Tyto principy lze využít pro optimalizaci inzerce a:

  • navýšit zisk e-shopu,
  • snížit náklady na inzerci.

Chcete vědět o Mergadovi více? Napište nám, rádi vám poradíme.

Pokud vás zajímají podrobnosti o akci Vyhledávače zboží 2013, čtěte zápisy z příspěvků Pricemania.sk, HyperZboží.cz či HLEDEJCEY.cz.

Přidat komentář