Heureka Košík a další novinky

Honza Kriegl a Martin Slavík vystoupili za Heureku na Vyhledávačích zboží 2013. Honza představil případovou studii o Heureka Košíku, a oba pak diskutovali ve vzrušené atmosféře o plánech Heureky. Ty jsou nadmíru zajímavé!

Heureka Košík

Košík asi není nutno dlouze představovat. Jde o reklamní formát, který umožňuje zákazníkům nákup přímo v rámci Heureky bez odchodu na stránky e-shopu. E-shop platí za inzerci odměnu stanovenou procentem z ceny zboží. Princip košíku je inspirován affiliate marketingem, tedy není zcela nový, přesto mezi provozovateli e-shopů vzbuzuje vášně. Ostatně o tom jsme se přesvědčili už vloni a nejinak tomu bylo i letos.

Prezentace Heureka Košíku

Novinky z Heureky v bodech

  • Pro spuštění Košíku je připraveno asi 200 kategorií, nemusí být ještě ale nasazen všude.
  • Cílem je rozšířit Košík napříč celou Heurekou, cíl je to dlouhodobý.
  • Při rozhodování, zda v kategorii bude Košík spuštěn, hraje hlavní roli kvalita dat, finanční zisk je sekundární.
  • Cílem Košíku je být levnější než platba za prokliky.
  • Padla obava, zda jednou nepřijde aukční model také do bidování v podobě navyšování procent v Košíku.
  • Po spuštění Košíku bez API prudce roste zájem drobných prodejců bez API.
  • Pracuje se na zpřístupnění Košíku všem prodejcům s Ověřeno Zákazníky.
  • E-shopy se bojí potlačení svých brandů Heurekou.
  • Helpdesk Heureky už léta řeší situace, kdy si uživatelé myslí, že nakoupili na Heurece.
  • Heureka připravuje tým servisu pro inzerující e-shopy.
  • V přípravě jsou dvě roadshow, jedna pro marketingové agentury, druhá pro e-shopy.
  • Boj se šedým dovozem je složitý, navazuje na něj obchodní produkt autorizovaný prodejce.
  • Heureka plánuje cross-sale i up-sale v rámci Košíku.
  • Heureka nechce poskytovat data z Ověřeno zákazníky jiným porovnávačům. Ani na Slovensku, kde e-mailové dotazníky posílají také NajNákup.sk a Pricemania.sk.
  • Novinkou je aplikace pro tablety, mobilní zařízení mají dlouhodobě značnou pozornost.

Toť ve stručnosti vše. Pokud chcete o Heurece vědět víc nebo pomoct s inzercí, napište nám!

Přidat komentář