Kdy připisují konverze Google Analytics, AdWords, Sklik... a jaký to má dopad na práci se statistikami

Proklikne-li uživatel na stránky e-shopu z reklamního systému první den v měsíci, zboží si prohlédne, vše promyslí a pátý den v měsíci přijde do e-shopu napřímo a zboží koupí, máme tu situaci, se kterou statistiky různých systémů pracují různě. Je to jedna z příčin, proč vám hlášení konverzí např. V Heurece a Google Analytics navzájem nebudou odpovídat. Uveďme si proto, k jakému dni připíší konverze TOP systémy užívané v ČR.

Připsání konverzí ke dni prokliku či ke dni učinění konverze?

Co se týká termínu, kdy dojde k připsání konverze, máme k dispozici dvě hlavní možnosti:

  • ke dni prokliku – v našem případě by se konverze připsala zpětně k 1. dni
  • ke dni konverze – v našem případě bude konverze připsána k 5. dni

Kdy připisují konverze TOP systémy ČR

Připisování konverzí různých systémů

Přehled obsahuje systémy: Google Analytics, AdWords, Heureka.cz / Heureka.sk, Sklik, Zboží.cz.

Tato drobná infografika řeší otázku termínu připsání konverze. Neřeší kterému komunikačnímu kanálu bude konverze, a v jaké výši, připsána. O tom si povíme třeba někdy příště.

Přidat komentář