Vyhledávače zboží

Vyhledávače zboží je téma, o kterém často píšeme, protože jim rozumíme. Nejčastěji na našem blogu najdete články o:

  • Heurece
  • Zboží.cz
  • Glami
  • Favi
  • Biano

S vyhledávači zboží vám rádi pomůžeme. Podívejte se, co pro vás můžeme udělat.

Glami 4 otázky

V polovině listopadu jsme se vydali do Prahy na návštěvu GLAMI a přinášíme vám z ní dávku informací. Pokud máte e-shop na GLAMI, udělejte si chvilku času a pozorně čtěte.

11. 12. 2018
Vánoční marketing na poslední chvíli

Prosinec je za dveřmi a s ním i Vánoce. Na rovinu - velké zázraky už moc nestíháte. Ale občas stačí malá změna, která dokáže pomoct. Třeba přivede nové zákazníky. Nebo budou zákazníci spokojenější. Mrkněte na naše tipy na poslední chvíli.

29. 11. 2018
Nový ceník prokliků 2018 - Heureka

Heureka přichází s novým ceníkem prokliků. Ten začne platit 3. září 2018. Spočítali jsme pro vás, jakou to znamená změnu u jednotlivých kategorií podle výše ceny produktů.

24. 08. 2018
Nekonference 2018: rozhovor s Jirkou Guňkou

Máme pro vás dobrou zprávu: z letošní Nekonference máme několik rozhovorů se spíkry. Připravilo je Mergado. Poslechněte si první rozhovor s Jirkou Guňkou z Bidding foxu.

02. 07. 2018
Nekonference 2018 - přednáška Vládi Přichystala z BESTETO

Pustili jsme se do úprav videí z Nekonference 2018 a máme pro vás povídání prvního spíkra - Vládi Přichystala z BESTETO.

21. 06. 2018
Glami Extended Network - jak na ni

Glami přibližně dva měsíce zpátky, stejně jako Biano a Favi, přišlo s rozšířenou možností propagace Glami Extended Network.

08. 06. 2018
Videorozhovor s Martinem

Prodáváte módu nebo nábytek a uvažujete nad inzercí na specializovaných vyhledávačích zboží? Pak vás nejspíš zajímá, co se vyplatí vědět o Favi, Biano a Glami, které se na tento typ zboží zaměřují.

04. 05. 2018
Bidding na Zboží.cz - MAX CPC a MAX CPC SEARCH

Pokud máte bidding na Heurece v malíku, neznamená to, že jste master i v biddování na Zboží. Je tu totiž element MAX_CPC, který dokáže překvapit.

03. 05. 2018
Kdo vám vydělá na Ferrari

Každá pátá koruna, kterou české e-shopy utrží, je z návštěvnosti z vyhledávačů zboží. To je víc než z neplaceného vyhledávání, přímých přístupů, mailingu nebo sociálních sítí. Pojďme se podívat, který z vyhledávačů zboží e-shopům dokáže vydělat na luxusní fáro a ze kterého nezískáte zákazníka, i kdybyste se postavili na hlavu.

23. 04. 2018
BESTETO univerzita - průvodce Heurekou

Pokračujeme, jak jsme slíbili. V dnešní části BESTETO univerzity si posvítíme na vybrané funkce Heureky, mezi kterými je například Ověřeno zákazníky.

09. 02. 2018