Vyhledávače zboží

Vyhledávače zboží je téma, o kterém často píšeme, protože jim rozumíme. Nejčastěji na našem blogu najdete články o:

  • Heurece
  • Zboží.cz
  • Glami
  • Favi
  • Biano

S vyhledávači zboží vám rádi pomůžeme. Podívejte se, co pro vás můžeme udělat.

nakladovost-favi-glami-biano

Optimalizace nákladovosti na GLAMI, Favi a Bianu je horké téma. Všechny tři systémy přináší vysokou návštěvnost, ale zároveň se umí pěkně prodražit, pokud inzerci necháte žít vlastním životem. Poradíme vám, jak na vysoké PNO vyzrát.

19. 08. 2020
Filip Vašíček BESTETO

Strategie skrývání nákladných produktů je hodně časově náročná, proto náš zbožákařský tým přemýšlel, jak zjednodušit skrývání nákladných produktů z inzerce. V dnešním podcastu se s vámi podělí o svoje know-how.

13. 08. 2020
zbožáky

Přemýšlíte, jestli se vám vyplatí inzerce na vyhledávačích zboží? Zapomeňte na googlení. Rádi vám předáme základní fakta o zbožácích. 

15. 07. 2020
povinné parametry Heureka

Od 1. července se mezi povinné parametry na Heurece zařadí také parametry Barva a Metariál. Poradíme vám, jak se na tuto změnu připravit.

18. 06. 2020
Mergado makra

Novinka v Mergadu pomůže e-shopařům a specialistům zrychlit práci s výběry a pravidly. Vytvořte si vlastní makra, nebo použijte volně dostupná pro úpravy feedu.

16. 04. 2020
Recenze plánovače pravidel

V recenzi nové funkce Mergada se dozvíte, jak s ní pracuje BESTETO zbožákařský tým a čím by mohla být užitečná vašemu e-shopu.

02. 04. 2020
GLAMI přichází se systémem zákaznických recenzí pod názvem GLAMI TOP

Zákazníci díky nové funkci GLAMI TOP mohou hodnotit kvalitu zakoupených produktů, či úroveň služeb samotného obchodu.

28. 01. 2020
Název stránky (title)

Originální, tak akorát dlouhý, s relevantními klíčovými slovy. Co dalšího by měl splňovat správně napsaný title a kde ho najít pro vás sepsal náš SEO mástr Tom.

08. 01. 2020
Novinka na Glami

GLAMI přišlo s novou vychytávkou: zákazník nahraje fotografii oblečení, které hledá a GLAMI mu najde podobné zboží.

24. 09. 2019
Gardners

S každým klientem máme příběh. Vždycky nás nesmírně potěší, když je tak úspěšný a inspirativní pro obě strany, jako právě u Gardners. Zjistěte, jak naše spolupráce začínala a jakými kroky se nám podařilo tomuto e-shopu zvýšit tržby o 267 %.

17. 09. 2019