Produktové kampaně jsou marketingové strategie zaměřené na propagaci konkrétních produktů. Cílem je zvýšit jejich prodeje a povědomí o nich prostřednictvím různých kanálů, jako jsou PPC reklamy, sociální média nebo e‑mailing.
Google, který běžně spolehlivě prochází vaše stránky a aktualizuje jejich obsah ve vyhledávání, se začal chovat nezvykle. Od 20. srpna 2025 pozorujeme něco, co může zneklidnit každého e‑shopaře.
Optimalizace CPC kampaní (Cost Per Click) je klíčovým faktorem pro maximalizaci návratnosti investic. Pokud chcete dosáhnout co nejlepších výsledků, je důležité zaměřit se na správné nastavení kampaní a jejich důkladnou analýzu. Připravili jsme pro vás 5 doporučení přímo od FAVI, která vám pomohou zlepšit výkon vašich kampaní.
Na začátku června proběhlo v rámci Mergado Academy školení od Kristíny Gromové na téma produktové obrázky a my jsme byli u toho. Chcete se také dozvědět jak zvýšit výkon kampaní za pomoci vizuálního obsahu? Čtěte článek dál!
Jaké jsou první dojmy našich specialistů po měsíci testování PPC Bee? Co by dnes udělali jinak? Přečtěte si článek, ve kterém se s vámi Janča a Patrik podělí o svoje zkušenosti.