Obsahová strategie je plánování, tvorba a správa obsahu s cílem oslovit cílové publikum, budovat povědomí o značce a dosahovat obchodních cílů. Zaměřuje se na výběr formátů, kanálů a pravidelnost publikace.
Znáte to – spustíte e‑shop, zboží máte skvělé, ceny fajn, ale objednávky nikde. Co teď? Marketing! A pak přichází zásadní otázka: investovat do organického obsahu, nebo rovnou do placené reklamy? Obojí má svoje výhody, ale co vám skutečně přinese větší užitek? Mrkneme se na to z pohledu e‑shopu – bez omáčky, ale s nadhledem.
Kateřina Kalivodová z Obsahové agentury je dalším hostem našeho podcastu Oranžáda. Tentokrát jsme si společně povídali o obsahových strategiích, na které spousta e‑shopařů zapomíná. Pokud vás toto téma zajímá, tak si nasaďte sluchátka a pusťte se do toho.