Oranžáda podcast s Kateřinou Kalivodovou o obsahové strategii pro e‑shopy

Obsah je jedna z věcí, na kterou spousta e‑shopařů zapomíná. Přitom správně nastavená obsahová strategie může každému e‑shopaři přinést spoustu užitku a stovky potenciálních zákazníků. Pokud vás zajímá, jak správně takovou strategii vytvořit a na co si dát pozor, nenechte si ujít náš nový díl Oranžády s Kateřinou Kalivodovou z Obsahovky.

A pokud vás toto téma zaujalo natolik, že byste se rádi dozvěděli více, můžete se přihlásit na workshop od Kateřiny, které bude probíhat 22. března v Praze.

Co se v podcastu dozvíte?

  • 00:12 Jaký je rozdíl mezi obsahovým marketingem a obsahovou strategií.
  • 01:40 Proč by měli e‑shopaři přemýšlet o obsahové strategii a jak poznají, že ji potřebují.
  • 05:55 Obory, pro které jsou obsahové strategie nutností.
  • 06:50 Co by si měl e‑shopař připravit než se do obsahové strategie pustí.
  • 11:20 Jak správně provést průzkum u zákazníků.
  • 15:50 Jak by měla obsahová strategie vypadat.
  • 21:30 Co e‑shopaři od obsahových strategií očekávají.
  • 22:08 Jak přistupovat k tomu, když si e‑shopaři chtějí psát texty sami.
  • 23:28 Na základě čeho se mohou e‑shopaři rozhodnout, na jaké sociální sítě budou svůj obsah publikovat.
  • 25:25 Co vše zahrnuje obsahový audit.
  • 26:40 Jak správně vyhodnotit obsah na webu.
  • 28:50 Jaké je optimální množství článků, které by měl e‑shopař měsíčně publikovat.

Podcast

Je něco, co by vás zajímalo, ale v podcastu to nezaznělo? Neváhejte nám napsat do komentářů.

Natálie Timčenková
Natálie Timčenková
24. 02. 2022
Natka pracuje v BESTETO jako obsahový specialista — píše články na blog, stará se o sociální sítě a organizuje akce pro markeťáckou komunitu a veřejnost. 

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.