• Služby
  • Reference
  • Blog
  • Kariéra
  • O nás
  • Kontakt
  • Besteto klub
  • CZ
  • SK
  1. Úvod
  2. Blog
  3. Konverze

Konverze

Konverze je situace, kdy návštěvník webu nebo příjemce marketingového sdělení provede požadovanou akci – např. nákup, přihlášení k newsletteru.

Jak na marketing se Shoptetem 1: naučte se používat měřicí kódy

Spousta našich klientů provozuje e‑shop na Shoptetu, a tak při optimalizaci a spouštění kampaní opakovaně řešíme stejné problémy. Přečtěte si, jak postupovat, pokud využíváte Shoptet a chcete, aby váš e‑shop fngoval ještě lépe než dosud.

23. 6. 2017 Číst dál

Kdy připisují konverze Google Analytics, AdWords, Sklik… a jaký to má dopad na práci se statistikami

Proklikne-li uživatel na stránky e‑shopu z reklamního systému první den v měsíci, zboží si prohlédne, vše promyslí a pátý den v měsíci přijde do e‑shopu napřímo a zboží koupí, máme tu situaci, se kterou statistiky různých systémů pracují různě. Je to jedna z příčin, proč vám hlášení konverzí např. V Heurece a Google Analytics navzájem nebudou odpovídat. Uveďme si proto, k jakému dni připíší konverze TOP systémy užívané v ČR.

27. 6. 2014 Číst dál

Marketingové školení, lekce 1: učíme se slovíčka

Je dobré si jednou za čas zopakovat základy. Proto jsme v pondělí po pravidelné poradě usedli a opakovali si základní marketingové pojmy. Řeč přišla třeba na rozdíly mezi mediální agenturou a mediálním zastoupením, či oblíbený inbound marketing. Znáte pojmy na jedničku? Stáhněte si slovník, ať víte, jak na tom jste. Jak jsme si opakovali…

20. 8. 2013 Číst dál
  • Předchozí
  • Předchozí
  • 1
  • 2 (current)
  • Další
  • Přihlášení k newsletteru
  • Dokumenty ke stažení
  • Návody pro klienty
  • Zpracování osobních údajů
  • Prohlášení o souborech cookies
Besteto marketing, s. r. o.
Cejl 20, 602 00 Brno
IČ: 29380553, DIČ: CZ29380553

Provozovatelem stránek Besteto.cz je Besteto marketing, s. r. o., IČ 29380553.
Besteto marketing, s. r. o. je člen koncernu Profitak group, s.r.o