Tento týden máme přehled novinek nabitý opravdu hodně. Vlastně jsem při jeho sestavování plný emocí natolik, že se mi nedaří smysluplně uspořádat co je důležitější a co méně. Tak je vysypu za sebou, jak to jde. A vy si své hvězdy vyberte. Je rozhodně z čeho.
Když už to na svém blogu oznámil i sám Google, je na čase abych sebral síly a navázal na Vlaďčinu stručnou zmínku, že v seznamu podporovaných regionů služby Zákaznické recenze Google nově přibyla i Česká republika. Cílem následujících řádek není podrobný návod jak tuto službu nasadit, ale nakopnout vás k vlastnímu přemýšlení. A upozornit, že na tuto službu byste mít názor měli.
Před nějakou dobou jsme se na našem blogu zaměřili na katalog firem Firmy.cz, které spadají pod Seznam.cz. V dnešním článku se detailněji podíváme na nastavení firemního zápisu na Google, který zde najdete pod názvem Moje firma. Díky zápisu se budete lépe zobrazovat ve vyhledávání, na mapách Google i na sociální síti Google+.
V rámci vyhodnocování výsledků našich klientů za rok 2015 jsem se podíval i na vyhledávače Google a Seznam. Srovnal jsem výsledky neplaceného vyhledávání (organic) a PPC kampaní v Adwords a v Skliku a v následném článku s infografikou se o ně podělím.