Zákaznické recenze Google

Bezplatná služba od Google, díky které získáte zpětnou vazbu od vašich zákazníků je už i v Česku.

Jak to funguje

Zákazník se na stránce pokladny přihlásí do průzkumu o spokojenosti s vaším e‑shopem, ohodnotí zkušenost a výsledky se projeví na celkovém hodnocení prodejce. Podrobnější informace najdete v nápovědě.

Podmínky zapojení do recenzí

  • Dostupné pouze pro: Belgie, Brazílie, Česká republika, Dánsko, Itálie, Kanada, Mexiko, Nizozemsko, Norsko, Nový Zéland, Polsko, Rakousko, Rusko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko a Turecko
  • Možnost nakoupit na webu (e‑shopu), potvrzení objednávky
  • V GMC je potřeba vygenerovat javascript kód a nasadit na e‑shop
  • Nutné https!
  • Odsouhlasit obchodní podmínky v programu GMC
  • Smlouva

Jak je na tom ochrana soukromí

Účastnící musí zveřejnit zásady ochrany osobních údajů, které přesně popisují jejich praktiky související se shromažďováním, používáním a zveřejňováním údajů včetně údajů umožňujících identifikaci osob.

Odebrání odznaku

Dávejte si pozor na smlouvu a podmínky k tomuto programu. Při porušení, zneužití ochrany sukromí a smluvních podmínek je samozřejmé, že vám pozastaví účet. Odznak tedy zmizí. Pokud bude pozastavení účtu zrušeno, odznak se vám vrátí.

Besteto a recenze

Suma sumárum jsou Zákaznické Google recenze něco jako Heureka recenze. Nejsme si uplně jistí, jestli se zákazníkům bude chtít vyplňovat formulář dvakrát.
V Bestetu právě testujeme Zákaznické recenze. Až budeme mít více informací, tak dodáme článek i s návodem.

28. 11. 2016

Témata:

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.