Google AdWords

Reklamy ve výsledcích vyhledávání Google i v obsahové síti se zobrazují díky technickému řešení Google AdWords. Robustní technologická platforma pro cílení a distribuci reklamy na internetu je klíčovým produktem Google. Umožňuje totiž monetizovat (převádět na peníze) mnoho služeb Google, od fulltextového vyhledávání až po video na YouTube.com. Reklamní síť Google AdWords bývá, z pohledu partnerských webů dodávajících reklamní prostor označována jako Google AdSense, mezi konkurenty pak jmenujme český Sklik či Etarget.

Rozšíření o propagaci - Google AdWords

Představte si, že se blíží Valentýn a vy máte akci na prsteny. Na Black Friday zase chystáte výprodej elektroniky a před Vánocemi máte 20% slevy

25. 05. 2018
AdWords Guru a obsahová síť

Ani tentokrát jsme nechyběli na další akci AdWords Guru, která se týkala inzerce v obsahové síti. Přinášíme vám z ní několik postřehů.

14. 05. 2018
13 PPC tipů - DSA kampaně

BESTETO je součástí programu AdWords Guru, který školí PPC specialisty. Těchto akcí se pravidelně účastníme, a proto jsem se rozhodli podělit o 13 tipů, jak vylepšit DSA (Dynamic Search Ads) kampaně v AdWords.

07. 02. 2018
Studie 2018 - největší zdroje českých e-shopů za rok 2017

Největším zdrojem tržeb českých e-shopů byl v roce 2017 Google AdWords, který na první pozici vystřídal Heureku. Kdo obsadil další pozice? A jak vypadají ostatní statistiky vycházející z dat 62 e-shopů s ročními tržbami přes půl miliardy? To zjistíte v tomto článku.

09. 01. 2018
Jak na podobná publika

Zkuste tentokrát vyměnit vlastní publika v AdWords za podobná. Zvýšíte šanci, že vám na web přijdou noví zákazníci.

23. 11. 2017
AdWords, vlastní sloupce v administraci

Téměř každý je zná, ale málokdo naplno využívá jejich potenciál. Připravili jsme pro vás proto 5 příkladů využití vlastních sloupců Google AdWords, které vám mohou usnadnit práci s inzercí.

03. 04. 2017
PPC puzzle

Konec klasických textových reklam v AdWords se blíží. Pojďme se tedy podívat, jak jsou na tom s výkonem rozšířené textové inzeráty oproti klasickým.

30. 11. 2016
PPC na stojáka

Je za námi první večerní akce PPC na stojáka. Přednášející byl Karel Rujzl, který mluvil o práci s produktovými kampaněmi. Přednesl své typy o Google Shopping Ads, Sklik produktových inzerátech, DSA a o produktových inzerátech tvořených přes PPC Hit a PPC Bee.

09. 11. 2016
PPC

Zatímco většina uživatelů a specialistů Adwords vstřebávala rozšířené textové inzeráty, v tichosti přibyla možnost nového rozšíření. Je jím možnost rozšíření o cenu. Již nějakou dobu jsme mohli tento typ rozšíření sledovat na zahraničních trzích. U nás dosud dostupné nebylo. Nyní je, i když s jistými omezeními k nimž se dostaneme.

29. 07. 2016
PPC kampaně

Na letošním PBS16 jsme se dozvěděli o plánovaných změnách textových inzerátů. O měsíc a pár dní později máme v účtech možnost psát rozšířené textové inzeráty, které jsou primárně určeny pro mobilní svět a přinášejí více prostoru pro text.

27. 07. 2016