Google AdWords

Zastaralé označení pro současné Google Ads.

Reklamy ve výsledcích vyhledávání Google i v obsahové síti se zobrazují díky technickému řešení Google Ads. Robustní technologická platforma pro cílení a distribuci reklamy na internetu je klíčovým produktem Google. Umožňuje totiž monetizovat (převádět na peníze) mnoho služeb Google, od fulltextového vyhledávání až po video na YouTube.com.

Reklamní síť Google Ads bývá, z pohledu partnerských webů dodávajících reklamní prostor označována jako Google AdSense, mezi konkurenty pak jmenujme český Sklik či Etarget.

Rozšíření o propagaci - Google AdWords

Představte si, že se blíží Valentýn a vy máte akci na prsteny. Na Black Friday zase chystáte výprodej elektroniky a před Vánocemi máte 20% slevy

25. 05. 2018
Studie 2018 - největší zdroje českých e-shopů za rok 2017

Největším zdrojem tržeb českých e-shopů byl v roce 2017 Google AdWords, který na první pozici vystřídal Heureku. Kdo obsadil další pozice? A jak vypadají ostatní statistiky vycházející z dat 62 e-shopů s ročními tržbami přes půl miliardy? To zjistíte v tomto článku.

09. 01. 2018
Jak na podobná publika

Zkuste tentokrát vyměnit vlastní publika v AdWords za podobná. Zvýšíte šanci, že vám na web přijdou noví zákazníci.

23. 11. 2017
AdWords, vlastní sloupce v administraci

Téměř každý je zná, ale málokdo naplno využívá jejich potenciál. Připravili jsme pro vás proto 5 příkladů využití vlastních sloupců Google AdWords, které vám mohou usnadnit práci s inzercí.

03. 04. 2017
PPC puzzle

Konec klasických textových reklam v AdWords se blíží. Pojďme se tedy podívat, jak jsou na tom s výkonem rozšířené textové inzeráty oproti klasickým.

30. 11. 2016
PPC

Zatímco většina uživatelů a specialistů Adwords vstřebávala rozšířené textové inzeráty, v tichosti přibyla možnost nového rozšíření. Je jím možnost rozšíření o cenu. Již nějakou dobu jsme mohli tento typ rozšíření sledovat na zahraničních trzích. U nás dosud dostupné nebylo. Nyní je, i když s jistými omezeními k nimž se dostaneme.

29. 07. 2016
Shopping Ads

V rámci příprav na certifikaci Google Nákupů a Shopping Ads (SA) jsem v posledním měsíci shlédla 4 tematická výuková videa pod vedením certifikované koučky Petry Větrovské. Ráda bych se s Vámi nyní podělila o zajímavosti z těchto videí a také o důležité informace z pohledu konzultanta.

23. 06. 2016
PLA v Adwords

Rád bych vysvětlil, proč jsem se rozhodl pro článek o PLA. Dle mého názoru a mých zkušeností jsou PLA kampaně vysoce konverzním kanálem, nicméně často ze strany klientů opomíjeným. Možná jim připadá, že se obtížně optimalizuje, že samotná struktura je méně přehledná, nebo za to může nutnost využití Google Merchant Center.

31. 05. 2016
Google Adwords - logo

„Měl bys zájem o školení AdWords?“ Tak nějak začala má středeční absence v naší kanceláři čtyři týdny po sobě. Dlouho ale nebylo jasné, jestli tohle dobrodružství vůbec začne. Přihlášku na školení mi totiž Google potvrdil až den předem. Nicméně jsem se rozhodl nenechat se rozhodit. Rychle dodělat akutní úkoly, na čtvrtek přesunout, co přesunout jde, zarezervovat jízdenku a můžu vyrazit vstříc neznámým hlubinám Google AdWords! Po jejich proplutí mě čeká závěrečný test a snad i certifikát.

04. 01. 2016

V prvním článku minisérie "Jak připravit e-shop na Vánoce" jsme si řekli, čemu se věnovat, aby e-shop získal co nejvíc objednávek z přirozeného vyhledávání na Google a na Seznamu. Pojďme si nyní říct, jak nachystat na vánoční sezónu PPC kampaně.

04. 08. 2015