• Služby
  • Reference
  • Blog
  • Kariéra
  • O nás
  • Kontakt
  • Besteto klub
  • CZ
  • SK
  1. Úvod
  2. Blog
  3. Google Ads

Google Ads

Google Ads je online reklamní program společnosti Google, díky kterému lze vytvářet online reklamy a oslovit publikum, které zajímá váš produkt či služba.

6 tipů, jak zlepšit výkon Performance Max kampaně

Tipy, jak zlepšit výkon Performance Max kampaně

Performance Max kampaně jsou nejnovějším typem kampaní, na který můžeme v prostředí Google Ads narazit. Díky kombinaci všech typů formátů reklam dokáží oslovit širší publikum a získat lepší výkon. Sepsali jsme pro vás 6 tipů, díky kterým budou vaše Performance Max kampaně ještě výkonnější.

15. 3. 2023 Číst dál

Případová studie: Jak se Livero díky změně struktury Shopping Ads stalo za 14 měsíců největším distributorem koupelen Mexen v ČR

Případová studie Livero.cz - BESTETO

Podívejte se, jak se společnost Livero.cz stala díky změně struktury Shopping Ads za 14 měsíců největším distributorem koupelen Mexen v České Republice. Mimo to také dosáhla dvojnásobného nárůstu tržeb a byla nominována do Google akceleračního programu pro klienty s vysokým potenciálem růstu, škálování a expanze.

7. 3. 2023 Číst dál

Přehled typů reklam pro Google a Sklik

Přehled typů kampaní pro Google a Sklik

Google Ads a Sklik jsou základní nástroje pro správu online reklamy. Prostřednictvím Ads a Skliku lze oslovit publikum k podpoře prodeje produktů či služeb, ale také k propagaci firmy, ke zvýšení povědomí a návštěvnosti webu. Ke každému cíli se ale hodí jiná kombinace typů reklamy. Jaké typy to jsou se dozvíte v tomto článku.

20. 9. 2022 Číst dál

Případová studie: 300% nárust tržeb na e‑shopu Les a zahrada

Pripadova studie Les a zahrada

Máme tady další případovku! U klienta Les a zahrada, který nabízí sortiment pro myslivce (zaměřovací lasery, termovize), se nám povedlo zvýšit tržby o 300 %. A to i přesto, že Google s tímto sortimentem v inzerci moc nekámoší. Přečtěte si, jak jsme postupovali.

8. 7. 2021 Číst dál

5 nejčastějších chyb v PPC aneb na co si dát pozor při inzerci

PPC reklama je jedním z nejsilnějších a nejvyužívanějších nástrojů v online marketingu. Pokud je ale její nastavení chybné, lze očekávat, že se během inzerce objeví problémy, které ovlivní celkový dosah kampaně a hodnotu konverze.

17. 6. 2021 Číst dál
  • Předchozí
  • Další
  • Předchozí
  • 1
  • 2 (current)
  • 3
  • Další
  • Přihlášení k newsletteru
  • Dokumenty ke stažení
  • Návody pro klienty
  • Zpracování osobních údajů
  • Prohlášení o souborech cookies
Besteto marketing, s. r. o.
Cejl 20, 602 00 Brno
IČ: 29380553, DIČ: CZ29380553

Provozovatelem stránek Besteto.cz je Besteto marketing, s. r. o., IČ 29380553.
Besteto marketing, s. r. o. je člen koncernu Profitak group, s.r.o