Optimalizace nákladovosti na GLAMI, Favi a Bianu je horké téma. Všechny tři systémy přináší vysokou návštěvnost, ale zároveň se umí pěkně prodražit, pokud inzerci necháte žít vlastním životem. Poradíme vám, jak na vysoké PNO vyzrát.
Strategie skrývání nákladných produktů je hodně časově náročná, proto náš zbožákařský tým přemýšlel, jak zjednodušit skrývání nákladných produktů z inzerce. V dnešním podcastu se s vámi podělí o svoje know-how.
Sledovat konkurenční e-shopy je v dnešní době nutnost a řada podnikatelů si to uvědomuje, ale neví jak. Bidding Fox jim spěchá na pomoc s novými přehledy.
Máme pro vás dobrou zprávu: z letošní Nekonference máme několik rozhovorů se spíkry. Připravilo je Mergado. Poslechněte si první rozhovor s Jirkou Guňkou z Bidding foxu.
Tento týden, ne-li tento měsíc je jednou z největšších novinek spuštění dynamického retargetingu od Skliku pro všechny e-shopy. Co se událo ve světe marketingu dál?
V dnešním článku bych se s Vámi ráda podělila o zkušenosti s novým biddingovým automatem, který je k dispozici přímo v aplikaci Mergado. Díky tomu je jeho nasazení velmi jednoduché. Stačí zajít do Mergado store a aplikaci zapnout. Následně máte 10 dní zdarma na otestování. V rámci dalšího používání pak aplikace vyjde na 1286 Kč měsíčně, což je v současnosti nejlevnější biddingový automat na trhu. Zároveň se nemusíte bát ani většího počtu produktů. Bidding Fox je zpoplatněn měsíčně a na počet produktů se nehledí.