Biano

Biano je vyhledávač zboží, na kterém inzeruje více než 1 000 obchodů. Ty se zaměřují na zboží z kategorie bydlení - nábytek, doplňky, dekorace

Potřebujete pomoct s inzercí na Bianu? Jsme tu pro vás.

Že jste nenašli to, co vás o Bianu zajímá? Mrkněte na Mergado, které o něm občas bloguje.

nakladovost-favi-glami-biano

Optimalizace nákladovosti na GLAMI, Favi a Bianu je horké téma. Všechny tři systémy přináší vysokou návštěvnost, ale zároveň se umí pěkně prodražit, pokud inzerci necháte žít vlastním životem. Poradíme vám, jak na vysoké PNO vyzrát.

19. 08. 2020
Filip Vašíček BESTETO

Strategie skrývání nákladných produktů je hodně časově náročná, proto náš zbožákařský tým přemýšlel, jak zjednodušit skrývání nákladných produktů z inzerce. V dnešním podcastu se s vámi podělí o svoje know-how.

13. 08. 2020
zbožáky

Přemýšlíte, jestli se vám vyplatí inzerce na vyhledávačích zboží? Zapomeňte na googlení. Rádi vám předáme základní fakta o zbožácích. 

15. 07. 2020
Novinky ze světa marketingu

Pusťte si nový karanténa song od Rolling Stones, přečtěte si o Biano pixelu, který už testujeme nebo vyzkoušejte novou nálepku v IG Stories.

27. 04. 2020
Favi, Biano, Glami - report z BESTETO klubu

Na Favi, Glami a Bianu kvůli specifickým produktům sice inzeruje jen zlomek e-shopů, ale pro ty “vyvolené” to může být zajímavý zdroj tržeb. Jenže to není tak jednoduché a je několik věcí, co je potřeba znát, aby e-shopu tyto zbožáky vydělávaly.

 

12. 03. 2019
BESTETO o Bianu

Není to tak dávno, co jsme zajeli na návštěvu do pražského Biana. Odvezli jsme si odtud několik postřehů a zopakovali si, co je třeba o tomto zbožáku vědět. Projděte si to s námi.

06. 02. 2019
Videorozhovor s Martinem

Prodáváte módu nebo nábytek a uvažujete nad inzercí na specializovaných vyhledávačích zboží? Pak vás nejspíš zajímá, co se vyplatí vědět o Favi, Biano a Glami, které se na tento typ zboží zaměřují.

04. 05. 2018
Kdo vám vydělá na Ferrari

Každá pátá koruna, kterou české e-shopy utrží, je z návštěvnosti z vyhledávačů zboží. To je víc než z neplaceného vyhledávání, přímých přístupů, mailingu nebo sociálních sítí. Pojďme se podívat, který z vyhledávačů zboží e-shopům dokáže vydělat na luxusní fáro a ze kterého nezískáte zákazníka, i kdybyste se postavili na hlavu.

23. 04. 2018