Další rok je konečně za námi. Připravili jsme si pro vás menší souhrn, díky kterému můžete nahlédnout na to, jak vypadal rok 2022 v BESTETO. Na začátek můžeme říct, že byl o dost lepší než ten předchozí a plný zajímavých událostí.
Máme tady další várku marketingových novinek — Facebook reaguje na novelu autorského zákona a mění zobrazovaní příspěvků odkazující na zpravodajské weby, Instagram zveřejnil trendy pro rok 2023 a polské Allegro se ponořilo do obří ztráty.
Máme tady další várku marketingových novinek.Tentokrát se dozvíte například to, že Meta má oficiální český účet na Facebooku, Instagram umožní plánovat příspěvky a že TikTok představil svoji akademii, novou vzdělávací platformu pro marketéry.
Červnová várka marketingových novinek je tady! A co se tentokrát dozvíte? Třeba to, že Facebook připravuje zásadní změny ve feedu, Instagram rozšiřuje možnosti kontroly citlivého obsahu, Glami kupuje italský módní vyhledávač Stileo a YouTube chce nabídnout svůj reklamní prostor třetím stranám.
Květnová várka marketingových novinek je tady! A co se tentokrát dozvíte? Třeba to, že Facebook vymýšlí nové způsoby, jak uživatele v aplikaci zaujmout, Instagram Reels se těší čím dál větší popularitě, Elon Musk koupil Twitter za 44 miliard dolarů, LinkedIn mění algoritmus feedu a TikTok míří v Česku ke dvěma milionům uživatelů.