Hlavním cílem bylo dostat 3D tisk ke sledujícím, které toto téma zajímá a zároveň meziročně přivést do e‑shopu klientky více zákazníků.
Docílení vyšší návštěvnosti webu a více zákazníků jsme dosáhli pomocí PPC a správné inzerce na Facebooku.
Ve chvíli, kdy jsme potřebovali klientce navýšit obrat ještě víc, nasadili jsme do hry e‑mail marketing. Zde se nám povedlo dosáhnout skvělých výsledků za minimální finanční investici.
Říkáte si, jestli máte dobře nastavené zbožové srovnávače před nadcházející vánoční sezónou? Nebo se sami sebe ptáte, zda je možné Váš e‑shop ještě nějak posunout na Heurece, Zbozi.cz, Favi, Glami, Bianu?
Přijďte si k nám popovídat do BESTETO Café o vašem nastavení e‑shopu, kde se vám osobně mezi čtyřma očima bude věnovat náš odborník na vyhledávače zboží Filip.
Chceš mít práci, ve které se každý den aspoň 5x zasměješ? Kde se naučíš spoustu věcí z marketingu a zdokonalíš se v tom, co už umíš? Chceš jezdit jednou za čas na společné výlety a nemít v práci kolegy, ale kamarády? Pak se nám neváhej ozvat.
Máme tady další várku marketingových novinek — Facebook přidal metriky Reels do rozhraní API a spustil novou certifikaci pro firmy, Instagram se více zaměří na fotky a aplikace ChatGPT nahání markeťákům hrůzu.