Bannerová reklama

Bannerová (display) reklama je grafická reklama, která může mít různé formáty a umístění.  Inzerovat můžete třeba tak, že:

  • se dohodnete s majitelem konkrétního webu, že na určitou dobu u něj budete mít bannerovou reklamu (například média jako iDnes.cz, Aktuálně, ale také třeba na úvodní stránce Seznamu),
  • využijete nástroje jako Sklik či Google Ads.

Spolu s pojmem souvisí i tzv. bannerová slepota, kdy uživatelé automaticky ignorují reklamy na místech, kde s nimi už předem počítají.

AdWords Guru a obsahová síť

Ani tentokrát jsme nechyběli na další akci AdWords Guru, která se týkala inzerce v obsahové síti. Přinášíme vám z ní několik postřehů.

14. 05. 2018
Co se děje

Tento týden jsem střádala články, o kterých bych vám ráda napsala, a po znovu-zhlédnutí jsem si všimla, že mě zaujalo pár zvláštních článků. Pojďme se na to podívat. :-)

22. 01. 2016