Vyhledávače zboží

Odborné články o vyhledávačích zboží. Hledáte nabídku optimalizace pro vyhledávače zboží? Pokračujte na stránku Optimaliazce pro vyhledávače zboží.

Za poslední měsíc jsem absolvoval v Brně, Praze a Plzni více než 20 konzultací s e-shopaři, kteří mají e-shop na Shoptetu. Přečtěte si 5 nejčastějších chyb, se kterými jsem se setkal, a získejte 5 zaručených receptů, jak chyby napravit a jak zlepšit výsledky vašeho e-shopu.

Jak zlepšit výsledky e-shopu na Shoptetu

Každá pátá koruna, kterou české e-shopy utrží, je z návštěvnosti vyhledávačů zboží. To je víc než z neplaceného vyhledávání, přímých přístupů, mailingu nebo sociálních sítí. Pojďme se podívat, který z vyhledávačů zboží e-shopům dokáže vydělat na luxusní fáro a ze kterého nezískáte zákazníka, i kdybyste se na hlavu postavili.

Kdo vám vydělá na Ferrari

Největším zdrojem tržeb českých e-shopů byl v roce 2017 Google AdWords, který na první pozici vystřídal Heureku. Kdo obsadil další pozice? A jak vypadají ostatní statistiky vycházející z dat 62 e-shopů s ročními tržbami přes půl miliardy? To zjistíte v tomto článku. 

Studie 2018 - největší zdroje českých e-shopů za rok 2017

Půlka listopadu je za námi a Zboží.cz začíná pomalu vítat Vánoce. E-shopaři už můžou upozornit zákazníky na to, že dárky jim stihnou přijít pod stromeček.

Garance doručení do Vánoc na Zboží.cz

Víte, jak se přihlásit do Dnů dopravy zdarma na Heurece (DDZ)? Na co je potřeba pamatovat a jaké jsou (ne)výhody akce? Mrkněte se.

Den dopravy zdarma na Heurece

Proč jsou parametry na Heurece důležité a jak na ně? Tentokrát poradí náš marketingový konzultant Filip Vašíček.

Jak na parametry na Heurece

Při přípravě na Nekonferenci 2017 jsem dal dohromady velké srovnání vyhledávačů zboží za leden až květen 2017 a srovnal jsem výsledky se stejnými měsíci roku 2016. 

Srovnání vyhledávačů

Sepsali jsme pro vás čtyři časté otázky okolo zbožáků a ke každé z nich jednu Besteťáckou odpověď. Tak se pusťte do čtení, ať jste v obraze.

Otázky okolo zbožáků

Při sestavování reportů pro klienty mne uhodil do očí zánovní zdroj návštěvnosti e-shopů. Jmenuje se Sleviště.cz a protože jsou výsledky u některých e-shopů zajímavé, rozhodl jsem se o této službě zjistit podrobnější informace.

Logo Sleviště.cz

Kdysi bývalo v módě psát na blog představení nástrojů a aplikací, které dotyčný odborník používá. Vedl jsem na toto téma nedávno řeč a rozhodl vše popsat. Nebudu ovšem psát o Screaming Frogu, Majestic nebo Monitor Backlinks, které používají naši marketingoví konzultanti např. pro SEO, ale zaměřím se výhradně na nástroje, které používají naši specialisté vyhledávačů zboží. O tom se totiž tolik nemluví.

Besteto love

Stránky