PPC reklama je jedním ze základních pilířů online marketingu. Naši PPC specialisté vám v této rubrice představí cenné tipy, triky a poznatky, které za dobu své praxe nasbírali. V našem týmu máme opravdové odborníky – ne nadarmo jsme se opakovaně stali Google Premier Partnerem!
V posledních dnech začal Google zamítat čím dál více položek u různých účtů z důvodu Mismatched value (page crawl) [availability] neboli neshodující se dostupnosti na webu s tím, co máte uvedeno ve feedu. V článku se dozvíte, jak tyto chyby odstranit.
Uvažujete o placené inzerci na internetu a ptáte se, zda si vše zvládnete nastavit sami nebo potřebujete oslovit profesionály? V následujících řádcích se na to společně s naší PPC specialistkou Evou podíváme.
Performance Max kampaně jsou nejnovějším typem kampaní, na který můžeme v prostředí Google Ads narazit. Díky kombinaci všech typů formátů reklam dokáží oslovit širší publikum a získat lepší výkon. Sepsali jsme pro vás 6 tipů, díky kterým budou vaše Performance Max kampaně ještě výkonnější.
Hurá, hurá! Máme za sebou další offlince akci, kterou jsme si nemohli nechat ujít. Ve čtvrtek 22. září 2022 se v Praze konal PPC Restart, celodenní konference o placené internetové reklamě v roce 2022. Ta byla plná zajímavých informací. V článku se dozvíte, co vše nás na akci zaujalo.
Google Ads a Sklik jsou základní nástroje pro správu online reklamy. Prostřednictvím Ads a Skliku lze oslovit publikum k podpoře prodeje produktů či služeb, ale také k propagaci firmy, ke zvýšení povědomí a návštěvnosti webu. Ke každému cíli se ale hodí jiná kombinace typů reklamy. Jaké typy to jsou se dozvíte v tomto článku.