Nekonference 2019: Faily nad zlato

Myšlenka letošního ročníku

Každý dělá chyby. I ti nejlepší z nejlepších. Když něco fakt hodně pokazíme, v tu chvíli zuříme. Sypeme ze sebe všechny možné nadávky světa, trháme si vlasy a máme chuť přizabít sebe nebo někoho okolo nás.

Ale co když se na tu stejnou chybu podíváme za rok? Pořád si nadáváme a litujeme, že se to stalo?

Nekonference 2019

Odpověď mají řečníci letošní Nekonference  - jsou rádi, že se faily staly. Odnesli si z nich to nejlepší a teď s vámi chtějí sdílet, co se naučili. Chtějí vám říct, že o našich chybách bychom měli mluvit stejně často a nahlas, jako o tom, co se nám povedlo. Možná o to hlasitěji.

Kdy, kde, za kolik

  • Ve středu 5. června 2019 Impact Hubu (Cyrilská 7, brno)
  • Přesný rozvrh ještě doplníme. Odhadem budeme začínat registrací kolem 8:00 hod a skončíme do 17:00 hod.
  • Vstupné dobrovolné, lidé většinou přispívají v rozmezí 700 - 1 000 Kč.
  • Impact Hub není nafukovací, musíte se na akci přihlásit. To uděláte na konci této stránky.

Co je Nekonference

Setkání e-shopařů a markeťáků v Brně. Pořádáme ji my - marketingová agentura BESTETO. Letos už poosmé. Nejlíp vám ji představí video z loňska.

Hodně jiná a pořád stejná Nekonference

Možná teď kroutíte hlavou a přemýšlíte, co se s Nekonferencí stalo. Většinou přece byla hlavně o vyhledávačích zboží, že? Letos jsme se rozhodli, že ji posuneme dál. Pozveme nové lidi a vymyslíme téma, ve kterém si každý něco najde. A co vymyslet lepšího, než právě faily, které dělá každý z nás.

Ale nebojte se - neformální atmosféra zůstává. Pořád to jsme my a pořád se na vás těšíme stejně.


Kdo bude mluvit

Andy Pavelcová

Andy Pavelcová: Kreativita a zákon. Jdou vůbec dohromady?

Andy rozjela spolu s týmem nadšenců do fitness projekt fitfabstrong.cz. Poslechněte si povídání o autorských právech, kreativitě a spolupráci s influencery u projektu, který má dnes 17  tis followerů na Instagramu i Facebooku. Andy jako vystudovaná právnička ví, o čem mluví.

Vladimír Trevisan

Vladimír Trevisan: Co se pokendí při migraci webu aneb jak přijít o tržby během 1 dne

Víte, co všechno se může pokazit, když migrujete web? My to víme moc dobře. Stačí neplánovat a ono se to pokazí docela samo a docela rychle. Za BESTETO se o své zkušenosti podělí Vláďa Trevisan.

Creepy.cz

Duch: Příběhy ze záhrobí

Duch straší na Creepy.cz. Na svědomí má třeba branding a e-commerce u Vasek nebo web Skinners. Poví vám, jak málem přišel o duši u projektu s 367 nezaplacenými hodinami a další radosti při tvorbě značek a webů.

Natália SaganováJiří Guňka

Jiří Guňka a Natália Saganová: Spodní prádlo a důchodce - komunikační faily v softwarových firmách

Dva řečníci, Natália z Mergada a Jirka z Bidding Foxu, promluví o komunikačních failech. Ne vždycky se totiž podaří, aby to, co firma komunikuje, všichni pochopili, jak zamýšlí. A tak se stane, že logo připomíná spodní prádlo a z firemního maskota je najednou důchodce. To fakt nechcete. No a když to spojíte s obsahem, který jako firma tvoříte, dává to dohromady slušné failové historky.

Verča Brindzová

Veronika Brindzová: Chybami se člověk učí aneb co mi daly moje PPC faily

Verča Brindzová je PPC freelancerka. Na svou přednášku se připravuje poctivě a postupně vytváří seznam svých PPC failů. Podělí se s vámi jak o svoje chyby tak i o to, jak se jim teď snaží předcházet.

Jan Kotek

Jan Kotek: Zpětná vazba nad zlato

Za Heureku bude letos mluvit Honza Kotek. Prozradí, jakou čekal při nástupu do Heureky zpětnou vazbu od e-shopů. Jak byl (ne)mile překvapen a co se dozvěděl. Řekne vám, co s tím udělal a co do budoucna plánuje udělat.

    Lucie Bulisová

WORKSHOP David Svoboda a Lucie Bulisová: Odvrácená strana dostupné grafiky - čím víc fontů, tím víc Adidas

David a Lucie jsou z Design Restart. Na svých kurzech učí, jak na dobrou grafiku v programu Canva. Od ostatních řečníků se odlišují tím, že připraví workshop s praktickými ukázkami toho, jak se to dělat nemá. A taky obsahem svého povídání - u failů sice zůstanou, ale ukážou je na příkladech těch, kterým se to moc nepovedlo. Těšte se na temný příběh o cestě do hlubin grafických poklesků a zpět. O tom, čeho se v grafice držet a do čeho naopak nezabrušovat.

Co je dobré vědět

  • Nekonference je i na Facebooku, mrkněte na událost a neváhejte na ni pozvat kamarády markeťáky.
  • Myslete prosím na to, že na akci se bude fotit a natáčet. Můžete se tak objevit na našich sociálních sítích a webu. Přihlášením na Nekonferenci nám říkáte "jo, nevadí mi to". 
  • Naproti Impact Hubu u obchodního domu Nosreti je parkoviště (cca 75 míst), takže pokud jedete autem, můžete zkusit chytit místo tam. 

Chci dojít! Co mám udělat?

Vyplňte přihlášku níže a máte místo jisté, to slibujeme na tu nejoranžovější ze všech oranžových!