Rozhovor Smartlook: Sledovat chování lidí na webu je občas stejný adrenalin, jako koukat na bondovku

Proč se vyplatí sledovat, jak se zákazníci chovají na vašem webu? A proč je to adrenalin? Zeptali jsme se UX designera ze Smartlooku Drahomíra Hájka.

S Drahošem jsme se potkali na veletrhu pro Ecommerce Expo. Využili jsme příležitosti a poptali se třeba na to, co Smartlook nabízí e‑shopařům a jak se plánují poprat s GDPR.

Chcete mít přehled o tom, co je v BESTETO nového? Řekněte si o náš newsletter, rádi vám ho pošleme.

Nikola Zubalíková
20. 02. 2018
V BESTETO Nikča pracovala jako Content & Event Specialist. Teď ji zaměstnává hlavně prcek, se kterým je na mateřské. Na našem blogu vám ale nechala spoustu čtení, které můžete louskat, než se vrátí.

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.