Kompletní průvodce reklamními formáty na TikToku

V minulém článku jsme vám představili průvodce pro začátečníky, díky kterému jste se dozvěděli jak pracovat s TikTok Ads Managerem. A protože základy v TikTok Ads Manageru už máte zmáknuté, zaměříme se v tomto článku na reklamní formáty, které můžete na této sociální síti použít. A že jich je spousta!

In-Feed

In-Feed Video Ad je nejpoužívanější reklamní formát, se kterým se můžete na TikToku setkat. Tento typ reklamy se přehrává každému uživateli automaticky přímo ve feedu For You.

Video může mít délku až 60 sekund a jeho součástí může být i zvuk. Díky tomu působí tento typ reklamy na první pohled jako nativní obsah, což znamená, že má stejnou podobu jako organické příspěvky ostatních uživatelů a snadno se tak mezi nimi ztratí. To může být často považováno za nevýhodu. Na druhou stranu, zaujmete-li kvalitním video obsahem, zvýšite šanci na shlédnutí vašeho videa.

Brand Takeover

Brand Takeover je formát reklamy, který se zobrazí úplně všem, a to vždy při otevření aplikace na mobilním zařízení. Hlavním cílem této reklamy je masové povědomí o značce, extrémně vysoký dosah a skvělý výkon kampaně.

Videa v této kampani jsou krátká, svižná a mají podobu 3 sekundového obrázku nebo 3 – 5 sekundového videa, které umožňuje značkám odkazovat na interní nebo externí stránky.

Tento prémiový reklamní prostor se hodí především pro ty firmy, které hledají maximální prostor pro svou reklamu.

TopView

TopView je ideální pro všechny firmy, jejímž cílem je zvýšit povědomí o své značce. Tento typ kampaně má široký dosah a vysoký počet zobrazení.

Reklamy na TikToku (Brand Takeover, TopView, In-Feed Ads)

Hashtag challenge

Tento typ kampaně je navržen tak, aby zapadl do jedinečného obsahu vytvářaného všemi uživateli TikToku. Cílem této kampaně je povzbudit uživatele ke společné tvorbě obsahu.

Instant Page

Zefektivněte a zjednodušte nákupní cestu zákazníků pomocí Instant Page. Tento typ kampaně funguje tak, že se uživatelé prokliknou na stránku v aplikaci TikTok, která se načte až 11x rychleji než standardní stránka v mobilním prohlížeči. Po prokliku na danou stránku si mohou uživatelé prohlížet videa a obrázky, procházet carousely nebo prozkoumávat jiné prvky stránky — to vše bez opuštění aplikace TikTok.

Sociální síť TikTok se v poslední době těší čím dál tím větší oblibě. A proto věříme, že možností, jak inzerovat na TikToku, bude stále přibývat. Pokud se do toho tedy chcete pustit už teď, spoustu dalších užitečných tipů a informací najdete v Centru nápovědy.

V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.

Natálie Timčenková
Natálie Timčenková
08. 03. 2022
Natka pracuje v BESTETO jako obsahový specialista — píše články na blog, stará se o sociální sítě a organizuje akce pro markeťáckou komunitu a veřejnost. 

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.