Před týdnem jsme pořádali nekonferenci Reklama 2014, na které Petra Brodilová z Googlu představila novou administraci Product Listing Ads. Oficiální spuštění ještě neproběhlo, nicméně v Česku si je již můžeme vyzkoušet.
Staré kampaně vypadaly takto:
Práce s tímto typem byla komplikovanější, rozdělení jste museli provádět v záložce automatické cíle a při vytváření kategorií jste je rovnou neviděli. Nemohli jste ani některé produkty jednoduše vyloučit.
Nový typ vypadá následovně:
A takto vypadá okno s výběrem kategorií, ke kterému se dostanete po rozkliknutí pluska:
Jediným způsobem, jak v rozhraní Adwords zjistit, které produkty zákazníci zakoupili, stále zůstává záložka Dimenze a zobrazení vyhledávacích výrazů. Musíte mít samozřejmě nastaveny konverze, třeba import z Analytics.
Nevýhodou je omezení počtu vlastních štítků na 5 a přiřazení pouhých 1000 produktů ke štítku. Co myslíte, postačují nové PLA nebo byste uvítali ještě něco navíc?
Komentáře
Ke štítku lze přidat více než
Ke štítku lze přidat více než 1000 produktů, viz. Jan Zdarsa: "Muzes mit 1000 unikatnich hodnot ve stitku ke kazdemu id custom labelu, prirazenych treba k 20000 polozkam...".
Přidat komentář