PPC na stojáka #15: Není konverze jako konverze

Chystáme pro vás speciální PPC na stojáka. Užijte si s námi den nabušený PPC reklamou. Už 4. března 2020.

O čem to bude

Podíváme se na to, jak PPC reklama funguje u odlišných projektů. Jinak ji vyhodnocuje e-shop, hotel, cestovka nebo třeba personální agentura. Poslechněte si, jak úplně jinou a přitom stejnou práci dělají vaši PPC kolegové.

Co myslíme tím, že není konverze jako konverze? Sledovat totiž můžete:

  • objednávku,
  • vyplnění formuláře,
  • stažení aplikace,
  • přihlášení k odběru (newsletteru atd.),
  • provedení rezervace,
  • sjednání schůzky...

PPC na stojáka

Kdy, kde, za kolik

  • 4. března 2020 v brněnském klubu Alterna.
  • Registrace začnou v 8:30 hod a potrvají do 9:30 hod. S přednáškami skončíme v 15:40 hod.
  • Vstupné na místě v hotovosti 605 Kč vč. DPH/osoba.

Program a řečníci

Harmonogram celého dne najdete TADY.

  • Jana Komárková, BESTETO: Jak optimalizovat inzerci s minimem dat nebo omezeným rozpočtem
  • Matěj Nosálherní vývojářské studio Geewa: Mobilní aplikace a hry - instalace, retence, konverze, LTV
  • Petra Pacáková, PPC Bee: Automatizace PPC kampaní pro cestovky
  • Adam Vašenda, PPC Bee: Jak zefektivnit vaše PPC kampaně pomocí PPC Bee
  • Kateřina Fišerová, Smart Emailing: Jak postavit PPC zpátky na nohy
  • David Polášek, Pošta bez hranic: Sluníčkové konverze
  • Matěj Konečný, agentura Optimio: V online jde přece vše do puntíku změřit. Ale co realita?
  • Ladislav Vitouš, freelancer: Jak pomocí částečných konverzí optimalizovat výkon kampaní a zároveň mít odpovídající data o zisku - Case study z oboru nemovitostí
  • Martin Souček a Jan Pořízek, Survio: Jak děláme PPC pro globální SaaS projekt

 

Jak to na akcích s námi vypadá

Přihláška na akci

Formulář už nevyplňujte, zítra můžete přijít a zaplatíte nám vstupné u registrace.