Oranžáda podcast s Vítem Jandou z Tiktokuj.cz o sociální síti TikTok

TikTok je další sociální síť, která přináší prostor pro spoustu firem a značek, které chtějí oslovit širší publikum. První věc, která všechny napadne je, že je tato sociální síť určena pouze pro mladé, tedy generaci Z. Není to ale úplně pravda. Pozvali jsme si do podcastu Víta Jandu, spoluzakladatele a CEO agentury Tiktokuj.cz. Společně jsme si povídali o tom, jak tato sociální síť funguje, jaké nabízí možnosti a proč se vyplatí naskočit do jedoucího vlaku včas.

TikTok se stal v roce 2021 nejnavštěvovanější internetovou stránkou světa a porazil i Google.

Co se v podcastu dozvíte

  • 00:15 Co je to TikTok a jak tato sociální síť funguje
  • 03:05 Věkové zastoupení uživatelů na TikToku
  • 05:23 Co si myslí okolí o TikToku a jak tuhle “novou” sociální síť vnímají firmy
  • 09:05 Je pravda, že čím později se firmy rozhodnout na této sociální síti působit, tím těžší pro ně bude se v budoucnu prosadit?
  • 11:35 Obory, pro které není TikTok ideální místo
  • 13:25 Co se na TikToku nesmí propagovat
  • 16:27 Čím se TikTok liší od konkurenčních platforem (Instagram a Facebook Reels, YouTube Shorts) a na základě čeho se mají firmy rozhodnout, kde budou působit
  • 19:50 Jak dlouho trvá tvorba jednoho videa
  • 21:10 Jaké typy kampaní lze na TikToku spustit
  • 24:00 Na jaké uživatele lze na TikToku cílit
  • 25:10 Minimální denní rozpočet pro inzerci
  • 27:18 Může si firma na TikToku vydělat peníze nebo je to jen nástroj pro budování brandu
  • 30:00 Jak by měla firma postupovat, když se rozhodne působit na TikToku
  • 32:10 Jaký je rozdíl mezi účtem pro umělce/​tvůrce a účtem pro firmy

Podcast

Pokud vás zajímá cokoliv dalšího, neváhejte nám napsat do komentářů!

21. 03. 2022

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.