Oranžáda podcast s Tomášem Sýkorou o PPC kampaních v B2B

PPC inzerce na B2B trhu je téma, o kterém se moc nemluví. Od klasické inzerce se malinko liší, ovšem ne o tolik. Hostem našeho podcastu je tentokrát Tomáš Sýkora ze společnosti Safetica, kde má na starost právě PPC inzerci pro B2B. V podcastu se dozvíte, jak kampaně v B2B fungují, jakou mají úspěšnost a jak je nejlépe vyhodnotit. Pokud vás tento díl zajímá, nasaďte si sluchátka a nenechte si ho ujít.

Co se v podcastu dozvíte?

  • 00:14 Jak dlouho se Tomáš věnuje PPCčkám v B2B
  • 00:56 Čím jsou kampaně pro B2B trh specifické
  • 03:05 Jak nejlépe využít kampaně na B2B trhu
  • 04:30 Rozdíly v kampaních (B2B, B2C)
  • 06:57 Jak probíhá analýza konkurence
  • 07:54 Nevýhody kampaní
  • 10:17 Na jakých kanálech se inzerce vyplatí
  • 13:00 Na co si dát pozor při inzerci na LinkedInu
  • 18:15 Jaké výstupy lze získat z LinkedInu
  • 19:42 Jaká je průměrná cena na jednotlivých kanálech
  • 22:25 Jak vyhodnotit kampaně
  • 24:30 Rada na závěr

Podcast

Je něco, co by vás ohledně inzerce zajímalo, ale v podcastu to nezaznělo? Neváhejte nám napsat do komentářů.

Natálie Timčenková
Natálie Timčenková
27. 09. 2022
Natka pracuje v BESTETO jako PPC & Social media specialista. Stará se našim klientům o sociální sítě a nastavuje PPC reklamy v systémech, jako je Google, Sklik, Facebook nebo Instagram. 

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.