Oranžáda podcast s Honzou Mayerem (CEO Dataweps) na téma cenotvorba

V našem podcastu se snažíme přinášet vám jak novinky ze světa marketingu, tak i užitečné tipy pro e‑shopaře. Protože cenotvorba je dost možná problém velké části e‑shopů a je velice důležité si ji správně nastavit, věnovali jsme se v dalším díle Oranžády právě jí.

S naším hostem Honzou Mayerem, který se v roce 2017 získal pozici CEO ve společnosti Dataweps, jsme probrali problém cenové spirály, chyby při cenotvorbě a další problémy, na které při stanovení ceny můžete narazit. 

Na co jsme se Honzy ptali?

  • Jak s určením optimální cenotvorby pomáhají nástroje od Dataweps?
  • Měl by mít strategii cenotvorby každý e‑shop?
  • Na co všechno musí majitel e‑shopu myslet při stanovení ceny?
  • Jak často by se měla cena upravovat?
  • Jak si obhájit zvýšení ceny a jak obhájit vyšší cenu oproti konkurenci?
  • Češi jsou národ slev. Platí to pořád? Jak jsme na tom ve srovnání se zahraničím?
  • Vyplácí se mít pravidelně produkty ve slevě?
  • Umí vaše nástroje sledovat konkurenci?
  • Co bývá první/​hlavní problém, kvůli kterému se na vás vaši zákazníci obrátili?
  • Máš nějaký hlavní vzkaz pro e‑shopaře?

Podcast

Napadá vás, koho bychom měli do našeho podcastu pozvat příště? Napište nám do komentářů.

Přejeme vám pěkný den a hezký poslech.

Marie Krčková
Marie Krčková
09. 10. 2019
Maruška vytvářela pro BESTETO články a posty jako Content specialista. Nedávno ale posílila sestavu PPC týmu a svými texty láká k utrácení zákazníky v online světě. Nikdy ji neuvidíte zamračenou a bez jejího psa Morrise. 

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.