Oranžáda podcast s Vladimírem Trevisanem o aktivní cenotvrobě na e‑shopech

Přemýšlíte nad aktivní cenotvorbou, ale pořád si nejste jisti, jak na ni? Pak si určitě pusťte náš nový díl Oranžády s Vláďou Trevisanem ze společnosti Rigoro, která pomáhá e‑shopařům napojovat data od dodavatelů. Vláďa není žádným nováčkem v oblasti cenotvorby. Za celou dobu, co cenotvorbě a věcem okolo ní věnuje, už řešil s klienty spoustu problémů, a tak si troufáme říct, že ho jen tak něco nezaskočí. 

TIP! O cenotvrobě jsme se už jednou v podcastu bavili. Pokud vás zajímá, jak na efektivní cenotvorbu na Shoptetu, pak si tento díl nenechte ujít. 

Co se v podcastu dozvíte?

  • 00:15 Proč a kdy by měl e‑shopař řešit aktivní cenotvorbu a co je jejím cílem?
  • 01:22 Hodí se aktivní cenotvorba pro každého e‑shopaře? A jak můžeme poznat, že je na ní e‑shopař připraven?
  • 02:05 Jak dlouho trvá příprava na aktivní cenotvorbu?
  • 02:38 Co všechno by si měl e‑shopař připravit než se do cenotvorby pustí?
  • 03:20 Měly by brát v potaz ceny konkurence?
  • 03:41 Nástroje a aplikace 
  • 05:44 Je potřeba nastavení cenotvorby v aplikaci hlídat? Na co si dát pozor?
  • 06:36 Jak vyhodnotit správné nastavení cenotvorby
  • 08:10 Tipy pro e‑shopaře
  • 08:42 Z jakých zdrojů lze čerpat novinky z oblasti cenotvorby?

Podcast

Je něco, co by vás zajímalo, ale v podcastu to nezaznělo? Napište nám do komentářů.

Natálie Timčenková
Natálie Timčenková
15. 12. 2021
Natka pracuje v BESTETO jako obsahový specialista — píše články na blog, stará se o sociální sítě a organizuje akce pro markeťáckou komunitu a veřejnost. 

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.