Oranžáda podcast s Ondrou Ratajským ze o e‑mail marketingu a PPCčkách

Tentokrát bylo opravdu těžké se vlézt s rozhovorem do 1 hodiny. Téma e‑mailingu je totiž opravdu zajímavé a zároveň hodně obsáhlé. Pokud se ještě e‑mail marketingu nevěnujete, poslech této epizody s Ondrou Ratajským ze SmartEmailingu je pro vás povinné, protože váš e‑shop připravujete o důležitý zdroj tržeb.

Ve chvíli, kdy u vás jednou zákazník nakoupí, je 9× větší pravděpodobnost, že nakoupí znovu. Využijte toho.

Navíc pokud jste se v březnu těšili na přednášku SmartEmailingu v rámci PPC na stojáka, která bohužel kvůli nemoci nedopadla, máte teď šanci si poslechnout od Ondry zkrácenou verzi.

E‑mailing je svělý nástroj na budování vztahu a dokáže vám vydělat hodně peněz

  • Každý e‑shopař už určitě slyšel, že by se měl věnovat e‑mail marketingu…a stejně to pořád hodně lidí nedělá. Přitom dnes jsou tady e‑shopy, kterým e‑mailing dělá 60 — 70 % obratu. 
  • Nebojte se používat automatizaci. Největší obavy pramení z toho, že vás automatizace stojí spoustu času. Ale ve chvíli, kdy na začátku investujete čas do nastavení různých scénářů, tak vám v budoucnu ušetří čas a budete velice efektivní. Důležité je začít.
  • Kvalitní newsletter nepředstavuje otravný SPAM. Snažte se napodobit komunikaci jeden na jednoho, posílejte relevantní informace a využijte k tomu všechny možnosti, které vám nástroje pro e‑mailing nabízí.

S každým odeslaným e‑mailem nebo krátkou automatizací se naučíte něco nového

Jestli vás podcast motivuje k novému startu, budeme moc rádi. Stačí si vybrat nástroj, který vám vyhovuje, a pustit se do práce. Pokud používáte Shoptet a vyberete si SmartEmailing, vyzkoušejte jejich doplněk, který je zdarma a zajišťuje to nejlepší propojení, kde jsou potom všechny důležité informace pro segmentaci a skvěle podporuje web tracking a chytrý opuštěný košík.

Jaké otázky jsme si na Ondru přichystali?

  • 01:32   Jak se daří vzkřísit ve SmartEmailingu PPCčka? (zrušená přednáška PPC na stojáka ve zkratce)
  • 06:55   Co říkáš na to, že popularita mailingu prý v poslední době roste?
  • 11:10   Proč by e‑shopy měly využívat e‑mail marketing?
  • 14:30   Jaký zvolit poměr prodejních a obsahových newsletterů?
  • 19:28   Jak pracovat s kontakty?
  • 22:35   Co dělat s “mrtvými” kontakty?
  • 27:30   Co ovlivňuje doručitelnost?
  • 31:34   S čím pomůže automatizace a na co si dát pozor?
  • 38:06   Jaké nejčastější chyby se v rozesílce opakují?
  • 44:00   Vzpomeneš si na nějaký newsletter, který tě baví? Nějaký dobrý příklad?

Podcast

Líbil se vám podcast? Začněte Oranžádu odebírat na podcastových platformách, dejte nám pět hvězdiček nebo sdílejte. Udělá nám to velkou radost!

Marie Krčková
Marie Krčková
19. 11. 2020
Maruška vytvářela pro BESTETO články a posty jako Content specialista. Nedávno ale posílila sestavu PPC týmu a svými texty láká k utrácení zákazníky v online světě. Nikdy ji neuvidíte zamračenou a bez jejího psa Morrise. 

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.